Ser nån de?
O.c.
vad är det för nåt? :blink:
Jag tittar på den den e rätt så bra ;)
jag ser på det jag tycker det är synd om han!
kan någon svara på min fråga??? :angry:
ett ungdoms program på 5an
ok!vad handlar det om?ett ungdoms program på 5an
Kortfattat så:En ungdoms advokat som adopterar en 17årig krimenäl kille.Advokatens fru e en känd skådespelare så dom bor ganska rikt å de e killen inte van vid... Typ nåt sånt
konstigt... :wacko: :wacko:Kortfattat så:En ungdoms advokat som adopterar en 17årig krimenäl kille.Advokatens fru e en känd skådespelare så dom bor ganska rikt å de e killen inte van vid... Typ nåt sånt
nej bra titta på det de e på torsdagar kl:20.00 på 5:an
ok!ska se på det om jag inte glömmer det! :rolleyes:nej bra titta på det de e på torsdagar kl:20.00 på 5:an
ska titta ifall det är bra
gör det
ser det bara om jag sitter vid teven när det visas...
är inget jag springer hem o kolöar på :rolleyes:
Har inte 5:an :(ett ungdoms program på 5an
Va! vart bor da på vishan eller(Ruffy^ @ 13/05-2004 05:51:53)ett ungdoms program på 5an
Har inte 5:an :(
Ja!
Hon är väl inte skådespelare? Hon håller ju på med hus...Kortfattat så:En ungdoms advokat som adopterar en 17årig krimenäl kille.Advokatens fru e en känd skådespelare så dom bor ganska rikt å de e killen inte van vid... Typ nåt sånt
Det suger.. Det är inget ungdoms program, utan en dålig såp opera som är ungefär som glamour iaf nåm har sett de
Det är inte som Glamour. Glamour är en varje-dag-såpa som håller lika dålig kvalitet som alla andra varje-dag-såpor. Men jag håller med om att O.C. inte är så bra. Han som spelar huvudrollen och hon som spelar granntjejen spelar dåligt. Och den här Romeo-och-Julia-historien är rätt fånig.Det suger.. Det är inget ungdoms program, utan en dålig såp opera som är ungefär som glamour iaf nåm har sett de