*REX* Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Om du vill ha hjälp på Mafia,så e det bara o säga till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Vem ska man skuta när man är i tornet, med sniper-bössan? Tror att det är ganska nära slutet... Och May the force be with you... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 (redigerat) Om du vill ha hjälp på Mafia,så e det bara o säga till. skriv det i din signatur istället lyssna när man får uppdraget tyckewr jag men skjut han som pratar Redigerat 8 Maj 2004 av nikee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 ska man skjuta han i båten eller...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 nej han på ön han e typ borgmästare elle nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Ok då vet jag...Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 japp och så låser jag tråden.. bättre att folk frågar och andra svarar än sånna här, *fråga mig trådar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg