Hej vad är det jag har missat när pilen på min karta inte slutar peka på lost woods när jag har klarat forest temple?
Zelda Oot Hjälp!
Lyd Navi, inte kartan
OK, tack
Jag vet inte riktigt.... men flera har sagt att det kan vara det här med Biggoron's sword... Jag tippar på det iaf
Det kan vara det för det finns nästan inget annat än Forest temple eller det där med Biggoron Sword.
så skaffa Biggoron's sword! :D
Pilen blinkar inte för side-quests. Så det är nog inte Biggoron's Sword.
inte? Men vad är det då´ra? :huh:
Ingen aning. Det har aldrig hänt mig. En bug kanske?inte? Men vad är det då´ra? :huh:
en vad??
En bug. Ett fel i spelet alltså.en vad??
Jaha! nee jag har inte heller stött på någe sånt, men det är ju flera som skrivit att dom haft det, så det verkar ju konstigt.. :blink:
Ja. En bug som jag har i mitt OoT är att Scarecrow's Song inte funkar. Den funkade bara första gången jag spelade spelet.Jaha! nee jag har inte heller stött på någe sånt, men det är ju flera som skrivit att dom haft det, så det verkar ju konstigt.. :blink:
oj då... borde man typ inte säga till nån...? :unsure:(Rumiko @ 09/05-2004 21:54:49)Jaha! nee jag har inte heller stött på någe sånt, men det är ju flera som skrivit att dom haft det, så det verkar ju konstigt.. :blink:
Ja. En bug som jag har i mitt OoT är att Scarecrow's Song inte funkar. Den funkade bara första gången jag spelade spelet.
Vem då?(Cider @ 09/05-2004 21:56:59)(Rumiko @ 09/05-2004 21:54:49)Jaha! nee jag har inte heller stött på någe sånt, men det är ju flera som skrivit att dom haft det, så det verkar ju konstigt.. :blink:
Ja. En bug som jag har i mitt OoT är att Scarecrow's Song inte funkar. Den funkade bara första gången jag spelade spelet.
oj då... borde man typ inte säga till nån...? :unsure:
typ dom i affären, eller nån sån där person :P(Rumiko @ 09/05-2004 21:57:42)(Cider @ 09/05-2004 21:56:59)(Rumiko @ 09/05-2004 21:54:49)Jaha! nee jag har inte heller stött på någe sånt, men det är ju flera som skrivit att dom haft det, så det verkar ju konstigt.. :blink:
Vem då?
Äh, buggar finns i många spel.(Cider @ 09/05-2004 21:58:51)(Rumiko @ 09/05-2004 21:57:42)(Cider @ 09/05-2004 21:56:59)(Rumiko @ 09/05-2004 21:54:49)Jaha! nee jag har inte heller stött på någe sånt, men det är ju flera som skrivit att dom haft det, så det verkar ju konstigt.. :blink:
Vem då?
typ dom i affären, eller nån sån där person :P
hehe. Finns säkert i mitt super mario spel... Jag kan inte få fler stjärnor!! :PÄh, buggar finns i många spel.
*spårar ur*
vilken pil är det
e den röd?
i så fall så e det utgångspunkten du kom ifrån!
om den e gul så e det du! :)
Inte den! Den på kartan i start-menyn. <_<