LBP2 blir ett lätt köp om jag har pengarna.
Littlebigplanet 2
Seriöst jag vill ha spelet! Inget release datum för EU än. Aså hur länge ska man vänta? USA fick bekräftelse redan i juli men vi måste vänta. Seriöst?
↗ till inläggetRoligt när du sa EU, min humor är på ganska hög nivå idag....Seriöst jag vill ha spelet! Inget release datum för EU än. Aså hur länge ska man vänta? USA fick bekräftelse redan i juli men vi måste vänta. Seriöst?
Men USA vill alltid skryta med att dom är före med allt, deras realese kommer skjutas upp ungefär 20 gånger innan dom får en riktig bekräftelse. Sisådär, någon vecka före oss.
ska köpa:
headset 950:-
black ops 700:-
LBP 700:-
kommer bli dyrt :huh:
Usch vad jag längtas till spelet kommer ut, undrar om jag kommer ha råd med att köpa spelet dock :/
↗ till inläggetska köpa:
LBP 700:
jag vill ha LBP men har inte PLS
LBP2 har ju blivit försenat till tidigt 2011 :/.
↗ till inläggetSkitbra, då kan jag återgå till att gråta.... =(LBP2 har ju blivit försenat till tidigt 2011 :/.
Hoppas ju på att dom inte försenar det gång på gång.
Ska köpa. :D ... när kommer den ut i butik. :angry: skulle vilja spela den och så blir den försenad igen best jag slösar lite mer tårar. :( :cry: Är någon beta testare till spelet någon?
↗ till inläggetSka köpa. :D ... när kommer den ut i butik. :angry: skulle vilja spela den och så blir den försenad igen best jag slösar lite mer tårar. :( :cry: Är någon beta testare till spelet någon?
Kommer ut den 19onde januari, om det blir som det är nu iaf :D
↗ till inlägget↗ till inläggetSka köpa. :D ... när kommer den ut i butik. :angry: skulle vilja spela den och så blir den försenad igen best jag slösar lite mer tårar. :( :cry: Är någon beta testare till spelet någon?
Kommer ut den 19onde januari, om det blir som det är nu iaf.
Hö och jag som ville ha den i julklapp. :(
Skulle också vilja haft det, skulle ju egentligen komma 2010 men det blev försenat :).
Bara så ni vet jag är en beta tester här. Fick min lilla beta väst och betan självklart. Sjukt nöjd med västen!
Den 19onde januari kommer spelet.
Ett demo finns ute nu ;D
↗ till inläggetDen 19onde januari kommer spelet.
Ett demo finns ute nu ;D
VA! JAG SER INGEN DEMO I PLAYSTATION STORE?! :huh:
Det finns iaf ett i USA-store, men det bör finnas ett i EU store också nu.
↗ till inläggetDemot var inte bra man fick bara prova 3 banor ju..Det finns iaf ett i USA-store, men det bör finnas ett i EU store också nu.
Bättre än ingenting ^^. Men jag rekommenderar er att köpa det, verkade vara mycket bättre än LBP1, och ettan var riktigt bra!
Hmm, jag ska nog inte köpa det, jag har ändå massa ospelade spel jag måste spela först till PS3.
Jude vad många bra spel det kommer 2011 de bästa kommer sent i sep och nov kan inte vänta mer.