💬
Logga in
Fuska.se

Biggoron Sword-giant Knife

10 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tar Biggoron Sword och Giant knife lika mycket skada.

Skulle tippa på de.. De har ju samma storlek.. Men Giant Knife går sånder hela tiden , som suger piss.. fett jobbigt

Nivå 6 · Fuskare

Nja, Biggorons sword tror jag är bättre ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

Jaha.

Lika bra tror jag

Nivå 3 · Lärling

Dom kanske är lika, bra men man har ju Biggoron's sword ist för Giant. Den går ju bara sönder!! :P

Nivå 4 · Lärling

Skulle tippa på de.. De har ju samma storlek.. Men Giant Knife går sånder hela tiden , som suger piss.. fett jobbigt

Öh...är frågan om de TAR lika mycket skada eller om de GÖR lika mycket skada? På första alternativet är svaret nej. Biggoron's Sword tar ingen skada alls. På andra alternativet är svaret ja (tror jag).
Nivå 3 · Lärling

vadå Biggoron's tar ingen skada? menar du att den skulle ta av en själv då? eller...

Nivå 4 · Lärling

vadå Biggoron's tar ingen skada? menar du att den skulle ta av en själv då? eller...

Jag fattar faktiskt inte vad du menar. Att något tar skada, betyder att det blir skadat. Biggoron's Sword blir INTE skadat när man använder det.
10 May 2004
Nivå 3 · Lärling
(Rumiko @ 09/05-2004 22:08:49)

Jag fattar faktiskt inte vad du menar. Att något tar skada, betyder att det blir skadat. Biggoron's Sword blir INTE skadat när man använder det.

Då fattar jag :P
12 May 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #11

Jag med!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in