Splash Damage Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Varför får dom som registrerar sig 500p just nu :?: Försöker ni köpa oss eller? :mrgreen: Jag har försökt att registrera mig det gick bra. Men när jag skulle få ett mail av er så fick jag inget j*vla mail! Varför skickar ni inte mail ibland? Men, men, men det kan inte ni råför. Och varför kan inte alla medlemar få 500p? Jag hoppas jag inte för något slags straff för detta. :arrow: Förutom detta så är forumet skit BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Anledningen till att de nya medlemmarna får 500poäng är för att fira våra nya spel och filarkiv. Samtidigt vill vi locka nya medlemmar att testa och förhoppningsvis inse att forum även det kan vara kul och nyttigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Ja, Admin! Fuska.se forum är som ett spel! Man kan spela spel, Man kan skaffa poäng för att handla och man kan få nya kompisar på internet och man får ju inte glömma lotterierna och dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Tack för svaret, admin! Okej jag fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 men ja tycker dom som redan har en regisrerad ska få det också också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 tänk om dem inte vill köra så köper dem nya andra kolla saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 mmmmmmm så kan det ju också va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 jag blev medlem eftersom jag tänkte att forumet skulle vara nåt..så fick jag 500 poäng och sen dess så nu har jag över 10000 poäng :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 ja men nu har du itte mycket över men alla vill ha 500 p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Det blir körigt att ge poäng till ALLA som har registrerat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 ne det e det väll itte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 han borde göra nåt som data att det ger alla 500 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.