💬
Logga in
Fuska.se

100 Fps

45 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jeppedoli P13

Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto.

jeppedoli P15

Här har du lite bevis:

EDIT: Bilderna kom inte med :S

Aldrig i helvete att det där stämmer. + Att v-sync limitar FPS'n.

Ska jag filma?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Är det bara jag eller saknas det skuggor på banan (blir fortfarande fula, simpla skuggor som på bild ifall man stänger av) och saknar vapnet blänk på jeppedoli's screenshot över spelet?

23 May 2010
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jeppedoli P13

Det är ingen bragd du har lyckats med, att komma upp i 91 fps i låg upplösning och förmodligen står grafikinställningarna på auto.

Jag kan inte skaffa högre?

Klart du kan "Texture quality" står på AUTOMATIC, ändra den till Manuell och vrid upp inställningarna till max.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

jeppedoli P13

jeppedoli P15

Här har du lite bevis:

EDIT: Bilderna kom inte med :S

Jamen så är det för mig också, men ögat kommer bara betrakta det som 60 eller 75 Hz beroende på vilken skärmfrekvens du har.

Senast ändrad:

24 May 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare

Ska väl även tilläggas att det inte är några större problem att komma upp i höga FPS-tal om du bara står still och kollar in i en vägg. Bilden som renderas blir ju då väldigt snarlik varje gång. Om grafikkortet istället tvingas rendera ett stort antal explosioner och rörliga objekt samtidigt, kommer detta ta betydligt mycket mer kraft i anspråk och därmed ge ett betydligt lägre FPS-tal.

25 May 2010
Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

Ska jag filma?

Nej, men skriv gärna specifikationerna kring datorn.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in