WASD Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 bara jag som upptäckte att han skrev att han sparade det som .wma och inte .wmv, då wma är ljudfil och wmv är videofilTror han skrev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 bara jag som upptäckte att han skrev att han sparade det som .wma och inte .wmv, då wma är ljudfil och wmv är videofil Skrev nog fel där ;p.. Menade wmv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 bara jag som upptäckte att han skrev att han sparade det som .wma och inte .wmv, då wma är ljudfil och wmv är videofil Precis. Han måste ju spara i .wmv (windows media video), annars får han bara ljudet! Haha! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.