Hoppa till innehåll

Saker Att Göra Med En Tumstock?


Dezen
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 101
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jävlar, jag har en likadan på mitt rum!! Fast min är en tjej! Jag har byggt en säng åt Tummelisa(Hon heter så), och på kvällarna läser jag LOTR för henne! :)

Åh, vad trevligt! :D

 

Det råkar inte vara så att du har en bild på henne, så vi kan jämföra skillnaden mellan könen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä... :( Har ingen sladd från kameran till datorn, samma sak med Mobilen. Har aldrig funderat på det, eftersom jag aldrig haft behovet av att föra över bilder.... :S Men jag tror inte att det är nån större skillnad mellan könen^^, pojkarna kanske är någon cm längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä... :( Har ingen sladd från kameran till datorn, samma sak med Mobilen. Har aldrig funderat på det, eftersom jag aldrig haft behovet av att föra över bilder.... :S Men jag tror inte att det är nån större skillnad mellan könen^^, pojkarna kanske är någon cm längre.

Är hon 200cm/lite mindre än 79 tum?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä... :( Har ingen sladd från kameran till datorn, samma sak med Mobilen. Har aldrig funderat på det, eftersom jag aldrig haft behovet av att föra över bilder.... :S Men jag tror inte att det är nån större skillnad mellan könen^^, pojkarna kanske är någon cm längre.

Är hon 200cm/lite mindre än 79 tum?

 

Japp. Kanske är en kille trots allt, eftersom det inte går att se skillnad. :ph34r:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä... :( Har ingen sladd från kameran till datorn, samma sak med Mobilen. Har aldrig funderat på det, eftersom jag aldrig haft behovet av att föra över bilder.... :S Men jag tror inte att det är nån större skillnad mellan könen^^, pojkarna kanske är någon cm längre.

 

Är hon 200cm/lite mindre än 79 tum?

 

Japp. Kanske är en kille trots allt, eftersom det inte går att se skillnad. :ph34r:

 

Jag är tämligen säkre på att Stocke är en man, eftersom män är mer praktiskt-lagda :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är tämligen säkre på att Stocke är en man, eftersom män är mer praktiskt-lagda :)

Just därför jag misstänker att Tummelisa är en kvinna. :rolleyes: Hon är otroligt korkad ibland, för ibland visar hon fel när man mäter! Då får hon gå och lägga sig bums.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Loll!11 du knan ju knula en tumståkk oxo fsast de jör no ont po kukken xDDDDDDDDDDDD

Denna tråden är seriös, p12/trolling uppskattas fan inte här.

 

 

Dirtman: Okej, jag hade också det problemet, fast det visade sig att jag läste av Stocke fel. Du tror inte det kan vara något liknande problem för dig?

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna tråden är seriös, p12/trolling uppskattas fan inte här.

 

 

Dirtman: Okej, jag hade också det problemet, fast det visade sig att jag läste av Stocke fel. Du tror inte det kan vara något liknande problem för dig?

Intressant. Det kanske är jag som är korkad? Du tror inte det kan ha något att göra med cm/tum funktionerna?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en exakt likadan sådan.

Byggde faktiskt en fjärrkontroll av den.

True story.

Pic (unt guide) or it didn't happen.

 

 

Dirtman: Det kan vara att du inte lyckas skilja på tum och cm siffrorna eller att du avläser från fel håll.

 

 

 

Behöver fortfarande saker att göra med Stocke! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...