I dress like a nazi 8D
Lady Gaga-paparazzi
Kallar du seriöst det där roligt?
↗ till inläggetNej,inte kul.Men skön mix av låten.Kallar du seriöst det där roligt?
inte okej
Flytta till det sjuka emo forumet. Det är ju dålig stil att ens posta det här
Sämst låt ju!
...
Humor är det väl inte. Men visst, jättekul. haha. LOL.
Ärligt talat, det far ju rätt bra text till den riktiga låten men orka göra en tråd om detta alla har ju typ redan sett den här ju!
Underhållande.
Det där var väl inte så kul? Om det är någon som är kung på att göra parodier av låtar så är det ju Weird Al Yankovic.
KÄFTEN! Rucka rucka ali är det bästa sedan Beatles! :D
Najs låt.
Rucka Rucka Ali är fan en av dom bästa som har funnits!
Många här på fuska har ingen humor.
↗ till inläggetKÄFTEN! Rucka rucka ali är det bästa sedan Beatles! :D
↗ till inläggetRucka Rucka Ali är fan en av dom bästa som har funnits!Många här på fuska har ingen humor.
Det är era subjektiva åsikter, och därför skall ni inte tvinga oss andra till att tycka som ni gör. Ni får respektera det faktum att inte alla tycker som just ni.
Min åsikt är att Rucka Rucka Ali är skitkass, men jag tvingar inte någon att tycka som jag gör, för jag respekterar olikheten hos människor.
↗ till inläggetMen inte homosexuella män?↗ till inläggetRucka Rucka Ali är fan en av dom bästa som har funnits!
Många här på fuska har ingen humor.
Det är era subjektiva åsikter, och därför skall ni inte tvinga oss andra till att tycka som ni gör. Ni får respektera det faktum att inte alla tycker som just ni.
Min åsikt är att Rucka Rucka Ali är skitkass, men jag tvingar inte någon att tycka som jag gör, för jag respekterar olikheten hos människor.
↗ till inläggetMen inte homosexuella män?
Visste att det där skulle dyka upp förr eller senare. De är ett undantag.
jag hör ingen låt :/
bra, men gammal
Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :o
↗ till inläggetja det er sannt?Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :o
vem har gjort så?
tak
↗ till inläggetöhh? Svenska tack.Asså alla videor är bortagna? Är det virus? Jag tror det för att jag vet att det r virus för det måste vara virus för att det måste så alla videoklippen är borta och därför är det en virus :medieval: :o