Vem sköter nyheterna egentligen??
Jag har skickat in en nyhet för 1 vecka sen men inget svar!
FIXA DET!
Vem sköter nyheterna egentligen??
FIXA DET!
↗ till inläggetVem sköter nyheterna egentligen??
FIXA DET!
Dom kanske inte ville ha din nyhet?
Finns ingen nyhet inskickad av dig.
Jag skickade in en nyhet igår, får se när den kommer.
↗ till inläggetIsånafall skulle jag fått ett meddelande om det.↗ till inläggetVem sköter nyheterna egentligen??
FIXA DET!
Dom kanske inte ville ha din nyhet?
↗ till inläggetVem sköter nyheterna egentligen??
FIXA DET!
Moderatorerna här granskar det man skickar in, och antingen godkänner eller nekar. Ifall det nekas så får du inget som helst slags svar alls. Det skiter de i.
↗ till inläggetIsånafall skulle jag fått ett meddelande om det.
You'd think so, but no.
Det är inte sant.
↗ till inlägget
Joho du det får man visst. Men uppenbarligen har det väl inte gått att skicka om Boffa säger att det inte kommit in något.
Någon som kan förklara lite mer vad man ska skicka in för nyhet etc..?
Allt som är relaterat till spel :D
Allt som har med spel och göra... T.ex Globala spelnyheter, nyheter om kommande spel, osv...
↗ till inläggetDen har inte kommit än :(Jag skickade in en nyhet igår, får se när den kommer.
Det hade inte ens gått en dag mellan dina inlägg NoMercy, ha lite tålamod. Vi har mycket att göra plus att alla moderatorer har ett liv utanför datorn också, framför allt under sommrarna, vi tar hand om allt som kommer in, men det är alltid lite längre väntetid på sommaren.
↗ till inläggetDet hade inte ens gått en dag mellan dina inlägg NoMercy, ha lite tålamod. Vi har mycket att göra plus att alla moderatorer har ett liv utanför datorn också, framför allt under sommrarna, vi tar hand om allt som kommer in, men det är alltid lite längre väntetid på sommaren.
Dags och söka lite hjälp då?
OnT: Ok tack, såg det på första sidan nu.
Aldrig regerat på att det står nick dom som gett tips, lol!
↗ till inläggetDet är inte sant om det inte godkänts så kommer pm där nyheten man skickat står och vad felet var t.ex om det var för felstavat eller för kort
Verkar som att Boffaroffe "ljög..
Alla nyheter har blivit inlagda.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in