Gäst Sandkaka Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Min brorsa (clank) och jag delar samma dator. Men räknas det som att jag har 2 användare? Jag har inte riktigt förståt det. Han har en annan epost adress också. Räknas det ändå som 2 användare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Det gör det på sätt och vis men så länge ni inte bryter mot regel §1.16 eller liknande så kommer vi inte att bry oss. Vi är medvetna om att vissa delar på datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 det hade varit dåkigt om det räknades Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Det gör det på sätt och vis men så länge ni inte bryter mot regel §1.16 eller liknande så kommer vi inte att bry oss. Vi är medvetna om att vissa delar på datorer. Ok det är lugnt jag tycker inte att poäng är så viktigt.. Tack för svaret. Då vet jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 itte jag heller jag har dom bara till att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jag spelar mycket men jag köper bara alla saker sen slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jag har fått 500 poäng från 2 st som ja itte vet vilka det e och bara för det får jag 2 varningar och bort med mina poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 min kompis reggade sig på min dator och han gav mig 500 poäng för å va me i ngcteamet (han skulle betala mer sen...) då fick ja 2 varningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.