↗ till inläggetInte en chanshade wow varit gratis hade det varit betydligt mycket populärare än var det är nu
Har Hört Att Det Har Kommit Ett Nyt Spel Som Håller På Att Bli Bättre Än Wow
varför tror du wow är populärare när det kostar och sämre om det var gratis
↗ till inläggetDet finns otaliga icke MMO-spel långt bättre än WoW.
Fanns inom just MMORPG-genren så är det
så jävla svårt att lyckas med nåt nytt att WoW behåller
sin popularitet. Fast The Old Republic ska bli
framgångsrikt. För det är Bioware. Och då måste det funka.
Jo, WoW skulle inte ens komma med i min topp 10 om det inte var MMO-only.
Och Old Republic är nog det bästa försöket hittills, hoppas bara att det lever upp till Biowares "RPG rykte".
↗ till inläggetFör att Blizzard inte skulle kunna göra WoW lika bra som det är nu om dom inte fick några pengar.varför tror du wow är populärare när det kostar och sämre om det var gratis
↗ till inläggetEftersom de har råd att utveckla det då. Om WoW skulle varit gratis skulle det vara lika dåligt som alla andra gratis mmorpg.varför tror du wow är populärare när det kostar och sämre om det var gratis
You get what you pay for.
↗ till inläggetja men det kanske är därför dom kan bli populärare för dom är gratis hade wow varit gratis hade det varit betydligt mycket populärare än var det är nu
Om blizzard inte fick pengar att utveckla spelet/hålla det uppe så skulle det läggas ner helt enkelt, och dom som spelar wow är oftast inte 10 år som inte har råd med det :<
Juste, om WoW skulle skulle bli gratis skulle det vara mer småbarn som spelar det = inte lika roligt att spela = spelet är inte lika bra.
det finns 10 åringar som spelar
Ja och de kommer bli fler av dem ifall wow görs gratis.
Ganska slöseri med pengar när man är 10 och kan göra så mkt annat + inte förstår sig på spelet/engelska så bra =)
Jag har hört att GW2 kommer att äga sönder WoW...
Fast det är ju från en av mina partiska kompisar, och det är inte gratis.
↗ till inläggetOch alla hatar domdet finns 10 åringar som spelar
ja det skulle jag också göra om jag träfade en 1 0 åring på ett vuxen spel
Varje gång man lvlar alts så möter man på ca 3st sånna där 10 åringar varje dag =O
fable1 sluta käfta emot, wow skulle inte varit bättre om det var gratis, det lär ta ett tag till innan något spel kommer lyckas sno spelare från wow om det någonsin händer.
Ingen vill spela med någon som inte förstår sig på spelet. Oftast är dem som inte förstår sig på spelet unga, annars brukar de bara vara retaderade.
jag skrev bara var jag tror käfta emot är när man är helt säker och inte äns lysnar på vad dom andra säger
↗ till inläggetMan möter minns lika många om dagen i 80 med.Varje gång man lvlar alts så möter man på ca 3st sånna där 10 åringar varje dag =O
↗ till inläggetjag skrev bara var jag tror käfta emot är när man är helt säker och inte äns lysnar på vad dom andra säger
Vilket du inte gör..
gör jag vist
LOL
EDIT: var bara tvungen xD
EDIT2: Dra runescape, det är lite kul och gratis så kan du slippa bli utskrattad här =(