↗ till inläggetoch vad tänker du hälla det iJag håller på med en stinkbomb, letar lite ingedienser.
Jag började med diverse gamla saker som vi hade i kylskåpet t.ex gammal yoghurt, sur mjölk osv, men ska låta det stå en några veckor så får jag se effekten :)
Stinkbomb
har gjort en stinkbomb förut jag hade i:
Gamla ägg,
Kattpiss,
Gammal Mjölk,
Gammal ost,
Ketchup,
Makgrill och annat äckligt skit. Jag låt det stå i 1 elr 2 veckor kommer inte ihåg, men det luktade som Fan!
det kallas inte för stinkbomb om man inte kastar den som en bomb
Lägg i Kinderäggs kapslar. [a]
Jag tror inte dom sprängs när man kastar dom
Men är det så svårt, köp en burk Surströmming.
Men det var inte det som var frågan jag undrar vart man ska hälla allt i
Min stinkbomb börjar lukta som fan B)
Jag häller min mat i en flaska.
går den sönder när man kastar den då
Inte för mig.Annars kan du ta skiten i en glasflaska och kasta,men inte så smart.
Ta bara en plast pant burk, och släpp flera fisar i den och du har en stinkbomb lol. Men ta en plastburk häll i rutten mjölk.
↗ till inläggetmen det låter när man kastar och det är förbjudet att kasta glasflaskorInte för mig.Annars kan du ta skiten i en glasflaska och kasta,men inte så smart.
↗ till inläggetDet är "förbjudet" att kasta stinkbomber också.↗ till inläggetmen det låter när man kastar och det är förbjudet att kasta glasflaskorInte för mig.Annars kan du ta skiten i en glasflaska och kasta,men inte så smart.
Varför får dom sälja stinkbomber då
↗ till inläggetVarför får dom sälja stinkbomber då
Men varför säljer de vapen runt världen? Varför gör dom kärnvapen? Varför är det krig?
Varför är den här tråden fortfarande öppen...
Tror att det inte är så lätt att kasta så den sprängs...
Denna är inte så trevlig heller:
Fan att jag inte har min katt kvar
Fable du kan använda stinkbomber för att lägga typ utanför din mammas elr pappas eller närmaste väns dörr eller liknande men lägger du i skolan blir det dryga böter för dej elr och dina föräldrar om någon anmäler.
men om man lägger en stinkbomb i varsin bänk hos eleverna i skolan då är det också förbjudet