↗ till inläggetFanboi much?BRA OS? HELVETE HELLER!!!!! Rena skiten karscha hela jävla datorn så nu får jag sitta vid morsans dator.
↗ till inläggetFanboi much?BRA OS? HELVETE HELLER!!!!! Rena skiten karscha hela jävla datorn så nu får jag sitta vid morsans dator.
Laddade hem wubi. Installera Ubuntu alltså inte Xubuntu eller nåt sånt bara Ubuntu 10.04. Startar datorn igen när det installerats färdigt. Windows-fil på Windows Vista Ultimate 32Bit försvann. En så kallad Hal-fil. Ubuntu vill bara att jag ska välja loader????? KexP avinstallerade jag och Vista kunde jag inte kö på p.g.a Hal-filen. Sen när jag klickar på båda så går det bara tillbaks till att jag ska välja Ubuntu, Vista eller KexP? Men fixat datorn nu iaf.
1. Ta ut båda hårddiskarna
2. Ta några andra
3. Intallera Nåt OS på en hårddisk
4. sett tillbaks dem du tog ut men behåll alla diskar i datorn.
5. formatera alla hårddiskar förut där du nyss installerat ditt OS
6. Gör iordning datorn
7. Klart!
Så fixar man om man har installerat Ubuntu som kraschar en dator
EDIT: PS. Tog mig 4 timmar och 30 minuter ungefär.
HAHAHAHA, Wubi?
Du installerade ett program som öppnar ett nytt fönster som låtsas vara ett annat os, OCH FÅR DATORN ATT KRASCHA?
x) Lol, du har ju inte ens installerat ubuntu.
↗ till inläggetSka testa det tack :)http://ubuntu-bossieman.blogspot.com/2007/...545998950877412
bara jag som visste att det fanns till ubuntu?
↗ till inläggetHAHAHAHA, Wubi?
Du installerade ett program som öppnar ett nytt fönster som låtsas vara ett annat os, OCH FÅR DATORN ATT KRASCHA?
x) Lol, du har ju inte ens installerat ubuntu.
Man fick välja Ubuntu i listan........ Alla ubuntu fanns med.
Wubi är en emulator, du verkar inte fatta det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in