Ja vilken class skulle ni vilja vara irl för en dag? Själv skulle jag nog vara druid, för vem vill inte kunna shapehifta + man får allt som warr och rogue kan + lite mer.
Ja vilken class skulle ni vilja vara irl för en dag? Själv skulle jag nog vara druid, för vem vill inte kunna shapehifta + man får allt som warr och rogue kan + lite mer.
Haha druid skulle vara kul men om jag skulle behöva slåss skull jag nog välja paladin :P
Jag är ju för mesig för att ta stryk och då är det ju bra att ha plate och alla bubblor ;)
Mage eller druid.
Mage, conjurea mat :D
Warlock ofc
Vem vill inte bränna av en Shadow bolt i huvudet på någon som är störig? :P
Paladin, vem vill inte kunna slå in pannan på vem man vill utan att behöva slå? lol
Rogue, vem vill inte bara osynlig? :rolleyes:
Fast rogues är igentligen inte osynliga, dom bara "gömmer" sig i bakgrunden eller nåt.
Druid, vem vill inte kunna flyga, kunna bli osynlig, bota sjukdomar. De har i alla fall minst en sak från varje klass.
↗ till inläggetOch syns inte, därav osynliga :PFast rogues är igentligen inte osynliga, dom bara "gömmer" sig i bakgrunden eller nåt.
Mage eller Rogue för att vara osynlig låter ju nice.
DEFF NITE!!!
Fast då skulle jag bli utstött. :o
Men då tar jag ut min hämnd på hela världen, och blir fruktad av alla.
Som en annan välkänd dk.
Men när du säger irl, menar du som irl i nuläget eller irl som i wow, alla går runt och dödar, horde hatar alliance osv osv? Eller menar du t.ex. bara kunna göra saker en class kan fast i rl. Lätt man tar rogue då, sno pengar från banker och leva livet :D Eller mage och få portal var man vill.
Fan man kan lika gärna säga Druid om man vill kunna vara osynlig..
Har ni någonsin tänkt på hur det måste kännas att vara typ tank?
Först får man värsta smällen och det gör ont i halva kroppen nästa sekund är smärtan borta och så fortsätter det så!
↗ till inläggetL2blocka fö' FAN!Fan man kan lika gärna säga Druid om man vill kunna vara osynlig..
Först får man värsta smällen och det gör ont i halva kroppen nästa sekund är smärtan borta och så fortsätter det så!
Druid lätt! Grymt med alla Shapeshifts.
↗ till inläggetMan tar ju fortfarande rätt mycket skada hela tiden...↗ till inläggetL2blocka fö' FAN!Fan man kan lika gärna säga Druid om man vill kunna vara osynlig..
Tror man menar att man får vara en class bara i irl inget horde elr alliance sak :P Sen skulle jag nog hata att vara tank irl också xD
↗ till inläggetMan tar ju fortfarande rätt mycket skada hela tiden...↗ till inläggetFan man kan lika gärna säga Druid om man vill kunna vara osynlig..
L2blocka fö' FAN!
Nämen nej! Helvete! Dodgea! Evasive Actions! Wraaaaaa!
Mage.
Porta till skolan och hem xD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in