💬
Logga in
Fuska.se

Playstation Move

24 svar · startad

Trådstartare #1

Många av er vet säkert att playstation move kommer snart.

Men hur tror ni det blir? kommer ni köpa den?

I vilka spel hoppas du att move kommer?

Själv så hoppas jag att man kommer kunna spela utan move i de flesta spelen, för jag vill hellre spela med en hankontroll.

17 Jun 2010
↗ till inlägget

Många av er vet säkert att playstation move kommer snart.

Men hur tror ni det blir? kommer ni köpa den?

I vilka spel hoppas du att move kommer?

Själv så hoppas jag att man kommer kunna spela utan move i de flesta spelen, för jag vill hellre spela med en hankontroll.

Jag tror det kommer bli as nice, på de videor jag har sett ser den väldigt precis ut.

Ja, jag kommer köpa move och jag hoppas den kommer till många FPS spel, för det skulle kännas as nice att gå runt och skjuta folk typ.

Jag tror det kommer bli as nice, på de videor jag har sett ser den väldigt precis ut.

Ja, jag kommer köpa move och jag hoppas den kommer till många FPS spel, för det skulle kännas as nice att gå runt och skjuta folk typ.

Jag tycker också att det ser riktigt kul ut. Verkar vara bättre än Wii i alla fall. Främst skulle jag vilja se det i olika Ego-Shooters.

↗ till inlägget

Verkar vara bättre än Wii i alla fall.

Hur då?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur då?

Mer precis förstås! Men wii är 4 år gammal och move är helt nytt, så vänta med att säga något om att move är bättre.

Tycker att Move-kontrollen ser ut som en dildo.

Blir nog inget köp, håller mej till FPS-spel.

↗ till inlägget

Det är precis det som kommer var så grymt, att köra fps-spel med move kontrollen!

Tänk er killzone 3, med move kontroll och med 3d, det kommer bli så sjukt najs!

Om Playstation Moves olika funktioner kan impliceras på ett schysst och nytänkande sätt så kan jag överväga att köpa mig ett ex.

18 Jun 2010
Trådstartare #9
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är precis det som kommer var så grymt, att köra fps-spel med move kontrollen!

Jo, nog allt blir det fränt :P. Fast nu kommer jag inte använda mig utav 3d då jag ändå inte kommer ha råd med en sådan nu när de kostar för mycket.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo, nog allt blir det fränt :P. Fast nu kommer jag inte använda mig utav 3d då jag ändå inte kommer ha råd med en sådan nu när de kostar för mycket.

Det är samma här, men ändå utan 3d blir det nog najs också ^^.

19 Jun 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur då?

Mer precis förstås! Men wii är 4 år gammal och move är helt nytt, så vänta med att säga något om att move är bättre.

Jo men wii har ju lagt till wii motion plus nu.

http://images.techtree.com/ttimages/story/111823_22.jpg

Serri ser ut som en dildo med en blå glödlampa på..

21 Jun 2010
Trådstartare #12

Sen så är det ju en till kontroll med en spak på också.

Fränt att hålla den i handen ju :o. :lol:

22 Jun 2010

Blir nog att köpa det, längtar speciellt till spelet "Sorcery". Då man är en trollkarl i First-Person perspektiv.

Komplettera med ett par 3D-glasögon så är hela Harry Potter-kostymen komplett.

23 Jun 2010
↗ till inlägget

Komplettera med ett par 3D-glasögon så är hela Harry Potter-kostymen komplett.

Haha, bra idé : P
28 Jun 2010

Kommer inte att köpa move då jag tycker deras nytänkade är lika med noll,de gjorde eye toy vilket blev en suceé och sedan istället för att vidareutvekla den göra en ny kontroll som ser och funkar som en wiimote är lågt.

4 Jul 2010
Trådstartare #17

xXHomerXx - Jag håller med lite där faktiskt, men jag tror nog detta med stavarna är bättre. Som sagt tror :P

5 Jul 2010

Jag tänker inte köpa den.......

Pga jag tycker det är onödigt wii har samma spelkonskruktion som den där bara det att det kommer komma bättre spel och sådant till men håller mej till wii isf

Trådstartare #19

Så du tror det inte kommer bra move-spel till ps3?

↗ till inlägget

Så du tror det inte kommer bra move-spel till ps3?

Jo det tror jag men Wii har redan den sorten (remoten) så playstation (SNor) igentligen bara ideen men wii gjorde en hel konsole och PS3 gör bara handkontroll + några spel.....

Kommer hålla mej till Wii.. men tror även på att PS3 Kommer få några riktiga bra spel så kommer troligen spela hos kompisar som kommer köpa move......

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in