Vad skall man göra i brunnen som finns i byn?? Har hört att man kan få ngt där så man kan gå igenom osynliga dörrar.
Zelda Oot
De e det enda du ska göra i brunnen, fixa Lens of Truth, så att man kan se igenom falska väggar.
men hur gör man det??? Sedan har jag en fråga till...kan man verkligen ta sig över den trasiga bron med hjälp utav hookshoten?? (då man skall lämna sågen) Försöker å försöker
Du behöver Longshot för att komma till Gerudo's Fortress
är det den fågelskrämma saken??? Mu den har jag ju inte:S Glömt bort sången
Punkter:
1.Lens of truth får du i brunen som liten.
2.Så kan de säga dig sången när du är liten och pratar med fågelskrämorna.
:P
Longshot är en förlängning av hookshot. Du får den i Water Temple och behöver den för att komma över den trasiga bron. Eller så kan du hoppa över med Epona.är det den fågelskrämma saken??? Mu den har jag ju inte:S Glömt bort sången
Asså man behöver inte alls Longshot för att komma över bron!! :angry: Går alldeles utmärkt med Hookshot!!Du behöver Longshot för att komma till Gerudo's Fortress
Sen om du glömt bort fågelskrämmans låt, kan du gå tillbaka som liten och göra en ny :P
Först vill jag fråga varför du är så arg. Ingen har väl förolämpat dig? Sedan vill jag säga att jag minns det som att man visst behöver longshot.(Cider @ 11/05-2004 17:58:24)Du behöver Longshot för att komma till Gerudo's Fortress
Asså man behöver inte alls Longshot för att komma över bron!! :angry: Går alldeles utmärkt med Hookshot!!
Sen om du glömt bort fågelskrämmans låt, kan du gå tillbaka som liten och göra en ny :P
sorry...
Men jag fick Biggoron sword efter jag gjort forest temple, hur förklarar du det? :P
Du hade Epona.sorry...
Men jag fick Biggoron sword efter jag gjort forest temple, hur förklarar du det? :P
nope.. Men asså hookshot når ju över! man får bara ta och gå ner på själva bron också.. :P
Hm. Okej. Jag kör MQ nu så jag ska kolla om du har rätt när jag blivit stor.nope.. Men asså hookshot når ju över! man får bara ta och gå ner på själva bron också.. :P
Gör det!! :D(Rumiko @ 11/05-2004 18:08:19)nope.. Men asså hookshot når ju över! man får bara ta och gå ner på själva bron också.. :P
Hm. Okej. Jag kör MQ nu så jag ska kolla om du har rätt när jag blivit stor.
jag kommer inte över med hookshot trots att jag står lääääängst ut på bron:S Provat massa gånger:/
Man behöver loongshot eller epona.
man klarar det visst!!!! Jag klara det ju!!! :( ingen tror mig..
Du kanske siktar på fel sak...? :(
Sorry, men jag tror också du minns fel. :( Du kanske ska gå och kolla en gång till?man klarar det visst!!!! Jag klara det ju!!! :( ingen tror mig..
Du ska ta Epona ta skitmycket sats å hoppa över
Det kanske är för att det inte funkat för någon annan än dig.man klarar det visst!!!! Jag klara det ju!!! :( ingen tror mig..
Eller var det en bug.