💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Oot

21 svar · startad

Trådstartare #1

Vad skall man göra i brunnen som finns i byn?? Har hört att man kan få ngt där så man kan gå igenom osynliga dörrar.

De e det enda du ska göra i brunnen, fixa Lens of Truth, så att man kan se igenom falska väggar.

Trådstartare #3

men hur gör man det??? Sedan har jag en fråga till...kan man verkligen ta sig över den trasiga bron med hjälp utav hookshoten?? (då man skall lämna sågen) Försöker å försöker

Du behöver Longshot för att komma till Gerudo's Fortress

Trådstartare #5

är det den fågelskrämma saken??? Mu den har jag ju inte:S Glömt bort sången

Punkter:

1.Lens of truth får du i brunen som liten.

2.Så kan de säga dig sången när du är liten och pratar med fågelskrämorna.

:P

Senast ändrad:

är det den fågelskrämma saken??? Mu den har jag ju inte:S Glömt bort sången

Longshot är en förlängning av hookshot. Du får den i Water Temple och behöver den för att komma över den trasiga bron. Eller så kan du hoppa över med Epona.

Asså man behöver inte alls Longshot för att komma över bron!! :angry: Går alldeles utmärkt med Hookshot!!

Sen om du glömt bort fågelskrämmans låt, kan du gå tillbaka som liten och göra en ny :P

Senast ändrad:

(Cider @ 11/05-2004 17:58:24)

Asså man behöver inte alls Longshot för att komma över bron!! :angry: Går alldeles utmärkt med Hookshot!!

Sen om du glömt bort fågelskrämmans låt, kan du gå tillbaka som liten och göra en ny :P

Först vill jag fråga varför du är så arg. Ingen har väl förolämpat dig? Sedan vill jag säga att jag minns det som att man visst behöver longshot.

sorry...

Men jag fick Biggoron sword efter jag gjort forest temple, hur förklarar du det? :P

sorry...

Men jag fick Biggoron sword efter jag gjort forest temple, hur förklarar du det? :P

Du hade Epona.

nope.. Men asså hookshot når ju över! man får bara ta och gå ner på själva bron också.. :P

nope.. Men asså hookshot når ju över! man får bara ta och gå ner på själva bron också.. :P

Hm. Okej. Jag kör MQ nu så jag ska kolla om du har rätt när jag blivit stor.
(Rumiko @ 11/05-2004 18:08:19)

Hm. Okej. Jag kör MQ nu så jag ska kolla om du har rätt när jag blivit stor.

Gör det!! :D
Trådstartare #15

jag kommer inte över med hookshot trots att jag står lääääängst ut på bron:S Provat massa gånger:/

Man behöver loongshot eller epona.

man klarar det visst!!!! Jag klara det ju!!! :( ingen tror mig..

Du kanske siktar på fel sak...? :(

Sorry, men jag tror också du minns fel. :( Du kanske ska gå och kolla en gång till?
12 May 2004

Du ska ta Epona ta skitmycket sats å hoppa över

Det kanske är för att det inte funkat för någon annan än dig.

Eller var det en bug.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in