jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P
Presentation
jag med!!
Det går väl inte att fixa.
Skulle bli för jobbigt.
Satsa på annat istället.
hmmm...jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P
Det kan förstöra för då kan nån trycka så att man får fram sin prestation hela tiden det kan också leda till att många tävlar om prestation
Du menar som Lunarstorm!? Men nja det är kanske kul men som sagt mycket plats!
synd att det inte går... :(
Äh jag tycker det är onödigtjag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P
varför?det skulle ju vara bra! :P :rolleyes:(orson @ 11/05-2004 18:34:22)jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P
Äh jag tycker det är onödigt
Läs det jag skrev !!!(Silver Star @ 11/05-2004 18:39:38)(orson @ 11/05-2004 18:34:22)jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P
varför?det skulle ju vara bra! :P :rolleyes:
En gång när det var tävling med extra länken den som tipsade mest fick 1000 poäng.Då skrev ju alla in i sin prestation om extra länken en del hadde till och med bytt länk adress för att ingen skulle misstänka nått det kan leda till den saken att det tar onödigt med plats och att det blir mer onödiga innlägg
du har rätt! :rolleyes:(b @ 11/05-2004 19:16:42)(Silver Star @ 11/05-2004 18:39:38)(orson @ 11/05-2004 18:34:22)jag tycker att man borde se att hur många gånger någon har tittat på sin presentation! :P
varför?det skulle ju vara bra! :P :rolleyes:
Läs det jag skrev !!!
En gång när det var tävling med extra länken den som tipsade mest fick 1000 poäng.Då skrev ju alla in i sin prestation om extra länken en del hadde till och med bytt länk adress för att ingen skulle misstänka nått det kan leda till den saken att det tar onödigt med plats och att det blir mer onödiga innlägg
Annars skulle det ta mindre plats än scriptet om hur många visningar som ett inlägg visats... (Dvs relativt lite plats...)
Det skulle ju även kunna vara Unika klick... ;)
Nej usch nej det skulle ta för stor plats.....och då skulle hela sidan c*a sig :(
Vadå, bara signatur-funktionen tar mer plats... ;)
tar det står plats? ;)Vadå, bara signatur-funktionen tar mer plats... ;)
Man skulle kunna ha en gästbok!
Det är ju redan ett forum.Man skulle kunna ha en gästbok!
Men man får ju inte länka till sin sida heller.