CRAAZY Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Tjena! Nu har jag införskaffat mig en iPhone och har en film på datorn som är uppdelad i två delar, så jag undrar om det finns något bra och enkelt kostnadsfritt program som skulle kunna "sätta ihop" filerna till en? Windows move maker skulle ju fungera men den sparar ju som ett movie-maker projekt, men jag skulle vilja ha något liknande som sparar i .mp4 eller .avi? Tacksam för snabba svar! :D Redigerat 24 Juni 2010 av CRAAZY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Windows movie maker (v 1.4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Windows movie maker (v 1.4) Hur sparar man den rätt då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Den sparar ju bara i movie-maker projekt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Ctrl+P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 thnx Ist för att posta ett nytt äme skriver jag här att jag behöver en konverterare som fungerar, jag har dvd free studio men den har slutat fungera ch den är så komplicerad, kan någoon länka till nån bra konverterare? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Magic video converter. Redigerat 25 Juni 2010 av admin §3.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 thnx Ist för att posta ett nytt äme skriver jag här att jag behöver en konverterare som fungerar, jag har dvd free studio men den har slutat fungera ch den är så komplicerad, kan någoon länka till nån bra konverterare? :) Gå in på Xilisofts hemsida och ta hem en trial på video converter ultimate: http://www.xilisoft.com/downloads/x-video-...r-ultimate6.exe Länken ovan ger dig version 6.0 (trial alltså, helt lagligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 "Any video converter" heter ett program jag använt väldigt länge utan problem. Det är gratis på samma sätt som winrar, man blir påmind hela tiden om att skaffa fullversionen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 AVS Video converter 6 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Virtual dub använder du! , , den har direct stream copy = skit snabb , typ en film på 1 och en halv timme tar 5 min att rendera för den kopierar bara alla frames. Dock så går det inte att lägga in text och sådant som i ex. sony vegas pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.