💬
Logga in
Fuska.se

Fuskas Wow Grupp

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan, jag tänkte att några spelare här på fuska kunde lvla upp nya gubbar tsm på wow, någon som är intresserad?

Oj fel forum, kan en mod vara snäll och flytta?

Och adda gärna min msn [email protected] eller min skype gameroliver

Folk som är med:

Chagi

Killingspree

Experten

Min kompis Måns

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag är intresserad.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Vad bra :)! Hur många kan man vara i en grupp?(Förlåt om jag låter noobig men jag bara undrar)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vad bra :)! Hur många kan man vara i en grupp?(Förlåt om jag låter noobig men jag bara undrar)

Antar att du menar grupp på fuska. En gratis grupp håller max 10 pers.
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker faktiskt det låter som han menar en grupp i wow eftersom han pratar om att levla upp, det är 5 pers i en grupp. Sen kan man vara 40pers i en raid fast då kan man inte göra quester ihop också får man mindre exp.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

@Zitroz Jag pratar om en grupp i WoW

@WASD Tack, undrade bara för att jag vill sätta upp en grupp och då måste jag veta så dom som ska spela kan planera någorlunda hur gruppen ska se ut dvs typ 1 tank 2 dps och 2 dps/healer och med dps/healer menar jag shamaner typ

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

1 tank 1 healer 3dps är ju det man alltid kör dungeons på.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

mjo, är du intresserad eller?

Nivå 0 · Nykomling

Njae jag spelar knappt wow längre, loggar in ca. 2 dagar i veckan för att raida bara. Vill inte bli beroende igen :P Fast när cataclysm kommer så kommer jag nog bli det.

Nivå 0 · Nykomling

Oj :P Trodde du spelade wow ofta Killingspree :P

Jag säger som WASD, kanske när Cata kommer, får se hur sugen jag är på spelet då.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Oj :P Trodde du spelade wow ofta Killingspree :P

Jag säger som WASD, kanske när Cata kommer, får se hur sugen jag är på spelet då.

Hehe, det gör jag men jag tog en paus för att mitt gamecard tog slut och min farsa vägrade köpa nytt för tillfället så man kan säga att jag började precis :P.

Nivå 0 · Nykomling

Jag kan nog vara med

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Hur lyckades du placera tråden i Vänner & kärlek? :P

Aja, flyttar till wow-forumet, som du önskar.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

^ Tänkte inte på var jag gjorde tråden:P men tack iaf

Okej vad bra då har vi 3 pers. [EDIT] vi har 4 pers, min kompis Måns ville vara med och jag kan säkert greja en till. Ni som är med nu, har ni mick? ifall ni har mick har ni skype? ifall inte skaffa gärna!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Hade gärna varit med, men jag och en kompis raffar, så vi hade lvlat ifrån er snabbt.. Men om ni gör grupp till cata kan jag vara med.

2 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

Okej jag har en till vän som heter Oscar som ska vara med om ingen annan vill.

11 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

Samma här, är inte så intresserad av WoW just nu, cause of alla klasser har man ju varit och det börjar bli lite tråkigt. Så när Cata kommer så kommer ju 2 nya raser + det borde också komma en ny klass.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Samma här, är inte så intresserad av WoW just nu, cause of alla klasser har man ju varit och det börjar bli lite tråkigt. Så när Cata kommer så kommer ju 2 nya raser + det borde också komma en ny klass.

Nja nästa expansion kommer en ny klass i, blizz kör med "TBC = 2 nya raser, Wotlk = 1 ny klass, Cata = 2 nya raser, <nästa expansion> = 1 ny klass, osv osv."

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag skulle väldigt gärna vilja vara med om ni inte börjat ännu.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

det verkade torrt, därför kom jag inte :)

:(

Meh... Horde hade ju inte Paladin innan TBC kom ut..

Det borde vara något sånt, det är ju tråkigt om det kommer 2 nya raser men inte klasser.

Det som ändras e questerna, platserna och utseendet o.s.v

Men eftersom Horde ska få Goblin och Alliance Werewolf ska jag nog testa ändå

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in