💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Snälla

19 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

jag kan inte logga in på allods online det stock att jag måsta ladda ner en uppdadering men efter jag gjort det går det inte logga in det går på hemsidan men inte i spelet och jag var level 11 med ett skit bra vapen nån måste hjälpa mig snälla det gäller liv och död

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

hmm beskriv lite mer...... tror inte någon kan hjälpa dej om du bara skriver så.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

ok ok när jag skulle spela allods online igår stock det att jag måsta ladda ner en uppdatering av spelet efter jag var klar och tänkte spela så efter jag skrivit namnet och lösenordet så kom det upp en ruta där det står connection failed your connection has been lost det står så varje gång jag försöker logga in

8 Jul 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

hmm beskriv lite mer...... tror inte någon kan hjälpa dej om du bara skriver så.

så nu har jag förklarat bättre men det är inte fler som skriver ändå skrev att det var livs viktigt och jag var seriös då det är mitt bästa spel också håller det på och krånglar så här jag har tagit mig ända till level 11 och jag orkar inte börja om och även om jag skulle det så skulle det inte gå eftersom man bara kan registrera ett konto och det gills fortfarande att mitt konto är kvar
Nivå 2 · Novis

Sk*t i spelet, köp ett istället pöjk! :gitarr:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

så nu har jag förklarat bättre men det är inte fler som skriver ändå skrev att det var livs viktigt och jag var seriös då det är mitt bästa spel också håller det på och krånglar så här jag har tagit mig ända till level 11 och jag orkar inte börja om och även om jag skulle det så skulle det inte gå eftersom man bara kan registrera ett konto och det gills fortfarande att mitt konto är kvar

hmm tyvvär så har jag ingen erfarenhet av spelet men tästa installera om det.... brukar funka! :D

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

ok men bryggar det bli så att man får börja om då eller nånting för jag tänkte eftersom jag kan logga in på hemsidan så kan det inte vara nåt fel på acountet och dessutom finns det nästan inga köp spel man inte måste betala en gång i månaden på

Nivå 6 · Fuskare

Det patchades ju igår? Har du ens tänkt på att server kanske är nere?

Lvl 11 är ingeting btw.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

så du menar alltså att det bara är ett tillfälligt fel

9 Jul 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10

a men seriöst nu har det varit så ett tag hur länge kan serven lika nere egentligen är sugen som fan på att spela det

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

a men seriöst nu har det varit så ett tag hur länge kan serven lika nere egentligen är sugen som fan på att spela det

Tre ord till dig: Lär dig stava!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #12

nu vill jag inte höra nåt om hur jag stavar jag vill fortfarande ha hjälp med att få igång allods online och 5 ord till dig vad stava jag fel på

10 Jul 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

men nu har det varit så ett bra tag jag är sugen på att spela

11 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling

Oj...Oj Är du död nu??? du har ju inte fått hjälp??

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15

asså du gillar ju också spelet det var ju du som visade mig det och nu skojar du om att det inte funkar föresten funkar det för dig eller

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

vet inte om det funkar...Vilken tid på dygnet provar du??

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #17

så fort jag vaknar och flera gånger om dan

12 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling

abc

ska prova om det funkar sen

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #19

ok säg till om det funkar för jag vill veta om det är så för alla eller bara för mig

23 Jul 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #20

det funkar fortfarande inte ofta serven är nere så här länge

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in