💬
Logga in
Fuska.se

Zombie Survival!

46 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Äntligen är den klar.http://i939.photobucket.com/albums/ad240/lilnz3/post-93007-1279045197_thumb-1.jpg

21 Jul 2010
Nivå 2 · Novis

Vad lol alla var kollade typ alla men Lynotts side kick är omöjlig att ha igentligen. För ifall han skulle vara side-kick så skulle han inte göra ett skit. Och om han fanns under zombie apokalypsen, så skulle det inte vara en för jag tror zombiesen skulle gå tillbaka ner i graven av rädsla. xD

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vad lol alla var kollade typ alla men Lynotts side kick är omöjlig att ha igentligen. För ifall han skulle vara side-kick så skulle han inte göra ett skit. Och om han fanns under zombie apokalypsen, så skulle det inte vara en för jag tror zombiesen skulle gå tillbaka ner i graven av rädsla. xD

Jag sa ju att jag skulle göra en oseriös. Men borat som sidekick var ju kul haha. Sen ochså våran stronghold är en låda lol kan du tänka dig hur vi ska gömma oss där XD

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag sa ju att jag skulle göra en oseriös. Men borat som sidekick var ju kul haha. Sen ochså våran stronghold är en låda lol kan du tänka dig hur vi ska gömma oss där XD

Han sa lynotts.
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag kommer kanske med en seriösare snart, vet inte.

Men ett tips är att istället för att ha en massa vit bakrund så ta den vita bakrunden i paint och dra bilden så man inte ser den längre, orkar inte se på bilder som är så.

Nivå 4 · Lärling

Ska göra en till snart.

25 Jul 2010
Nivå 7 · Fuskare

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in