💬
Logga in
Fuska.se

The Legend Of Zelda

43 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

nya zelda till gamecube! äntligen har nintendo fattat!! YEAH!!

http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=1278

KOLLA BILDER OCH TANKA TRAILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 May 2004
Nivå 4 · Lärling

Jaaaaaaahooo yes! Fattar ni vad glad jag är.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Shit! f*n va coolt! ett nytt ocarina of time kan man säga!!!

Nivå 2 · Novis

Äntligen ett ett zelda till gamecube som är i riktig OOT anda!!!!!!

jag märkte också att några monster som finns i de nya spelet kommer från TWW, till exempel i början, där ser man några avlånga monster som slåss med svärd ock sköld... om jag inte tar miste.. så är de dom som man möter i the forbidden fortress i TWW.. dom där avlånga rått/hund-linkande monstren.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

och förstås så har vi en liten ingame-bild här

http://www.level7.nu/bilder/articleimages/35489.jpg

Nivå 7 · Fuskare

ja det ser otroligt soft ut och grafiken är imponerande ;P detta ser jag verkligen fram emot! dock står de inge releasedatum ;( Och det ser faktiskt ut som en otroligt mkt bättre kopia av oot med lite tillägg m.m.

undrar när det kommer asså.. troligen slutet på 04 lr början/mitten av 05...

kan du ta bort YEES't i ditt inlägg? det förstör topicen..

Nivå 7 · Fuskare

håller dom på med 2st zelda då? detta och wind waker 2? när jag är inne på det kanske man kan undra vad det heter?;o jaja jag ser otroligt mkt fram mot det, det kommer säkert till n5 bara för det. jag vet att det står till gamecube.

Nivå 4 · Lärling

WOW!!!!!! Hur ska jag stå ut till releasen??? Och Link verkar vara vuxen också! Och han har en häst! Precis som jag vill ha det! Och skönt att de sket i cel-shading den här gången. :D

Jag tyckte att det var bra att de hade cel shading i wind waker.. (det lämpades bäst för det, och blev det inte vackert?) Men jag vill ju oxå ha nice grafik som i ocarina of time vars grafik slog allt när det kom.. Blev ju faktiskt utsett till 1900 talets bästa spel av nintendo

Nivå 0 · Nykomling

coolt har trönat på wind waker varvat ungäfär10 gånger så

Yippe! :lol: :D :rolleyes:

du hinner nog varva det ytterligare 15 ggr innan det kommer ut.. lr mer

13 May 2004

Hoppas det inte kommer till sverige.

Jag skoja det blir säkert mycket bättre än Windwaker

Nivå 7 · Fuskare

det kommer nog bli det bästa som finns hittills! ny favorit på min zelda lista redan :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

Hoppas det kommer en special utgåva med Celshading

Inlägg nr 2800

Senast ändrad:

15 May 2004
Nivå 5 · Fuskare

WOW! längtar tills de kommer :D

16 May 2004
Nivå 5 · Fuskare

Jag längtar ihjäl mig på det här spelet! Det är ju skitcoolt! B) Men det kommer ju ta evigheter för att det ska komma.... :( ... Grafiken är ju megabra! Och det är ju inte ens färdigt än så det kanske blir ännu bättre... B) :) Jag läste nyss att det hette från början tww2 men att det inte är nån uppföljare till första tww och att det inte kommer att heta the wind waker 2 när det släpps...

Senast ändrad:

Det kommer 2005 :/

Nivå 5 · Fuskare

Det är långt dit..... :( :( :( :( :(

Nivå 7 · Fuskare

tänk possitivt! 2005 är itne jättelängt till skillnad från 2006 eller mer! jag längtar också men man får allt hålla sig i skinnet å vänta..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in