Ser kul ut men jag hatar zelda spel man fasnar alltid :angry:
The Legend Of Zelda
Det är inte alltid kul om allt går som smort heller.
Alltså är den Robin Hood med svärd och sjöld eller Link?
Bu med 3D Zelda heja CelShading Zelda
Va`!?.... Bu med 3d zelda?.... Cellshading är väll också 3D eller....Alltså är den Robin Hood med svärd och sjöld eller Link?
Ja dt är d... Men man kallar ju nya zelda 3d och ww cel shad
Jag tycker om både Cel-shading och 3D, men en sak som jag verkligen hoppas är att detta spelet inte kommer bli lika kort som TWW, för de spelet måste ju nästan vara de kortaste Zelda-spelet i historien :blink:
Nä dt första va kortare... Och alttp är ju inte heller så långt.. dt klarade jag på 2 dagar ungefär
Jag tycker att inget zelda-spel är för kort....
ja vet inte om celshading eller 3D är bäst men ja tror att celshading var bättre för Tww(Link64 @ 16/05-2004 20:38:33)Alltså är den Robin Hood med svärd och sjöld eller Link?
Va`!?.... Bu med 3d zelda?.... Cellshading är väll också 3D eller....
det kommer en uppfälrae till Wind Waker som är Cel-Shading det heter: Tetras Tracker man kan köra upp till fyra st på det.. Första spelet man kan kö många på... iaf till konsollerna.... Men vad heter det andra Zelda spelet som så j*vla skön grafik så det inte e sant!
.... oj... läste bara första siden och tänkte svara på 0013´s inlägg
Nej den heter Navi Tarckers väll? När man kan spela 3 spel. Aja det kanske är olika namn för USA och Japan spelen och den Europeiska.
ja< tror att de är navis i USA och Japan och tetras i Europa
jag har hört att det nya (den som var på trailern) utspelar sig efter oot!
var har du hört/läst det?
Mmm undrar jag oxå :o
Vore lite skumt..
jag gillar också zelda spelen som alla andra men jag tycker det här med det nya zelda spelet har gåt lite för långt. det släpps inte fören nästa sommar eller 2005
vem vet... det nya zelda kanske är en "riktig" 3D version av The Wind Waker :o
det kommer ut december 2004det kommer en uppfälrae till Wind Waker som är Cel-Shading det heter: Tetras Tracker man kan köra upp till fyra st på det.. Första spelet man kan kö många på... iaf till konsollerna.... Men vad heter det andra Zelda spelet som så j*vla skön grafik så det inte e sant!
.... oj... läste bara första siden och tänkte svara på 0013´s inlägg
vet jag iallafall länk
Först i december?! Jag som hoppades på den i augusti.
VILL NI SE EN TRAILER PÅ DETTA SPEL? GÅ IN PÅ WWW.ZELDAUNIVERSE.NET OCH KLICKA DIG IN PÅ EN BILD PÅ LINKS SKÖLD SOM ÄR PÅ TOPPEN AV LISTAN DÄR MAN VÄLGER SPEL DÅ KOMMER NÄR DU HAR TRYCKT DÄR TRYCKER DU PÅ VIDEO CLIPS VOIALA!!!!