Arcane Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 har för liten mun så jag kan inte äta de det är därför jag bara är på ranken medlem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag är asdålig på att hitta Rare Candy, därför är jag bara #4 efter 6 år :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Man får typ gå igenom alla fusk på sidan för att hitta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 har en hög på 40 stycken i storlek large Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Du får fuskarank genom att posta inlägg/trådar, nyheter, fusk, omdömen och liknande. Finns inget rare candy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Du får fuskarank genom att posta inlägg/trådar, nyheter, fusk, omdömen och liknande. Finns inget rare candy.Men jo. Det första du sa stämmer men man får också rank av Rare Candy. Hur tror du jag fick så hög rank? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 wasd skulle vart i rank "#0 fuskarank vad är det" utan rare candys + har han så stor mun så han kan äta de i storlek large Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag är så dålig att hitta Rare Candys att jag bar är på #3 :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 tänk på mig då bara #2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 (redigerat) jag har ingen aning om vart man får tag i rare candys, snälla hjälp mig!!!. därför är jag bara rank #1 nykomling :( Edit: och WASD han hackar han borde bli bannad snart! man kan inte samla in så många rare candys <_< Redigerat 18 Juli 2010 av Batteryz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 (redigerat) läs alla fusk om pokemon daimond om du ser en bild av en karamell så tryck på den då får du en rare candy eller köp en i affören för 10 fm om de inte är slut edit:wasd hackar inte han äger bara på att hitta rare candy pga han hittar alltid en massa i hans egna inlägg Redigerat 18 Juli 2010 av frosglacc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Edit: och WASD han hackar han borde bli bannad snart! man kan inte samla in så många rare candys <_<Men han har ju varit medlem i snart sex år. Då hinner man ju lätt. :oOm man inte är noob som jag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg