GtaZebbe122 Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Skrivet 19 Juli 2010 Samma som Juicelol. Okey,MEn jag hittade, och gå in på gta filerna,Sen dubbel klickar du på en fill som heter`` SA:MP 0.3a`´´ det är en liten bild på en tjej till vänster,Sen kommer det upp en stor ruta och lägst ner typ i mitten så finnsdet en ruta``Internet´´ klicka på den så kommer det upp massa servers och så dubbel klickar du på nån och så kommer det upp en ruta,dåm klickar du på ``Connect´´;) Jag hittar inga servrar som är online :SOkey,MEn jag hittade, och gå in på gta filerna,Sen dubbel klickar du på en fill som heter`` SA:MP 0.3a`´´ det är en liten bild på en tjej till vänster,Sen kommer det upp en stor ruta och lägst ner typ i mitten så finnsdet en ruta``Internet´´ klicka på den så kommer det upp massa servers och så dubbel klickar du på nån och så kommer det upp en ruta,dåm klickar du på ``Connect´´;) Citera
Str4ndB3rg Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Skrivet 19 Juli 2010 För att downgrada till 1.0 andvänd third party patch, och ta inte internet ta 'Hosted' istället mindre ping och är uppe 24/7. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.