Okej. Då vet man det. Ungefär hur många blir drabbade/plågade?usch den e iaf inte vacker :ph34r:
do filmar huvet mycket när o killen dom dödar har en fot över sig så han inte kan resa sig.
sen skär dom.....låter ungeför som när man äter ett knäckebröd.
sen sliter dom av huvet och efter det tar filmen slut.
Uppföjning Till "tortyren"
det är bara en kille som blir dödad..(Jonte The Winner @ 07/06-2004 21:08:27)usch den e iaf inte vacker :ph34r:
do filmar huvet mycket när o killen dom dödar har en fot över sig så han inte kan resa sig.
Okej. Då vet man det. Ungefär hur många blir drabbade/plågade?
man får inte se dom andra
d räcker väl med att man får se en av dom bliv halshuggna eller?
om du menar filmen jag snackar om så e det bara en dom ska dödad räcker väl med att man får se en av dom bliv halshuggna eller?
Okej, men det kvittar ju. Det är synd nog att bara en dör. Sååå tråkigt.(Shaq @ 08/06-2004 09:24:10)(Jonte The Winner @ 07/06-2004 21:08:27)usch den e iaf inte vacker :ph34r:
Okej. Då vet man det. Ungefär hur många blir drabbade/plågade?
det är bara en kille som blir dödad..
man får inte se dom andra
j*vla terrorister, inte konstigt att man pissar och torterar asen.
du verkar inte ha fattat d här du.j*vla terrorister, inte konstigt att man pissar och torterar asen.
dom som usa torterar är oskyldiga och inte några terrorister.
Dom som skär halsen av människan på filmen dom är terrorister.
ja fast både USA och Irak gör ju fel..(Schassen @ 09/06-2004 18:24:04)j*vla terrorister, inte konstigt att man pissar och torterar asen.
du verkar inte ha fattat d här du.
dom som usa torterar är oskyldiga och inte några terrorister.
Dom som skär halsen av människan på filmen dom är terrorister.
och jag tror det kommer dröja länge innan det blir fred :(
man kan ju säga så här: USA och irak e ju lika goa båda två!
tror jag med!
jag har sätt filmen den e äcklig!
Har sett filmen och de var hemskt...
Men går den filmen ut på att se några som skär av huvet på en amerikan?nu visade dom den på nyheterna :unsure:
fast dom tog bort precis inna dom började "skära"
Det är ju hur j*vla sjukt som helst asså!
Det är som Potter säger, Saddam hade en massa efterhängaresom var lika knppa som han men den största delan, vilket jag tror kan vara mer än 78 %, är oskyldiga men bryr sig amerikanarna? NEJ! Bush säger att de släpper ut mat till irakierna under krigen men han verkar ju tycka att det är extra kul om manten råkar hamna på ett minfält. Stackars de som hämtar den! Plus att det är ju inte den nyaste och frächaste maten de får! När jag var liten så gillade jag Bush men då fattade jag inte vad han egentligen höll på med!
han e ett svin!!!!
Svin låter nästan för snällt att kalla honom!
ja men han e helt sjuk.....!!!!!!!
man vill inte tänka på det här :(
Nä, helst inte!
vi får ju se vad som händer...
Jag tror (och hoppas) att bush förlorar valet!