WASD Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 (redigerat) Jag satte upp en lokal server i apache/xampp och hostade en 6gb fil där men när jag skulle ladda ner den från en annan dator i lokala nätverket gick det bara 1mb/s. Men när jag skickar filen över en delad nätverksmapp går det över 10mb/s. Är det nån speed limit eller och hur kan jag ta bort den? Redigerat 19 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 P-p-p-please d-d-d-don't kill me. http://www.google.se/#hl=sv&source=hp&...537f2b44bf64899 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 (redigerat) Jag är faktiskt en av de få medlemmar som googlar innan jag skapar trådar. Jag antar att du inte kollade på resultaten som kommer upp. Redigerat 19 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.