DS kommer vara mycket billigare än psp!! och nintendo har mer erfarenhet eftersom psp är sonys första bärbara konsol!!!
Gameboy Advance Ds
Jag ska lugnt köpa ds!... Den kommer att bli bättre än psp... Tro mig... Jag kommer att köpa ds för att jag vill ha ett bärbart tv-spel... Inte för att jag ska lyssna musik på den.... Ifall jag ska lyssna på musik så tar jag med mig en freestyle... Inte en psp...
de e väl inte så konstigt att den kommer vara billigare, man kommer ju inte kunna titta på film eller lyssna på musik.
Link64, då får du väl packa extra om du ska ha din DS, freestyle och portabla dvd, allt blir ju inbyggt för oss Sony gillare.
Ludde, Sony har också lång erfarenhet av teknik industrin, speciellt digitalt. tror inte det kommer bli några problem på den portabla fronten
Som vanligt konstrerar sig sony på massa bi grejer till sina maskiner.... som film osv.. Men nintendo konstrerar sig bara på spelen som kommer att göra spel glädjen mkt bättre.. Iaf så verkar det komma roligare titlar till DS iaf....
Jag tror att båda maskiner kommer konkurrera ut jämt... Men PSP är ganska mkt kraftigare. Men DS äger ändå ;)
DS och psp konkurerar inte för att ds e en helt annan konsol!,psp e mer ett gameboy och DS e en ny bärbar konsol inte en uppföljare till gameboy adv!!!
Hm o ni tror att psps dvd kommer va bra?frästen kan man ju inte ha vanliga dvd skivor i den!
åh.... vad coolt kan man spela Mario Kart... ska lätt skaffa det!
Det kommer ju MP Hunters oxå
såklart man inte använder dvd, filmerna kommer ligga på en UMD (Universal Media Disc) precis som spelen. man kommer ju kkunna se filmerna i widescreen och jag tror upplösningen kommer vara riktigt braDS och psp konkurerar inte för att ds e en helt annan konsol!,psp e mer ett gameboy och DS e en ny bärbar konsol inte en uppföljare till gameboy adv!!!
Hm o ni tror att psps dvd kommer va bra?frästen kan man ju inte ha vanliga dvd skivor i den!
Men... kommer alla stor filmer komma till UMD skivor då? :rolleyes:
Och film lämpar sig, nog vad du än säger, bäst på tv ;).. Och inte på ngn liten maskin
nej, fast kan du se på tv eller film (om du inte har en portabel dvd förstås) i bilen/båten/flygplanet. visst dom visar filmer när man flyger, men man får ju inte bestämma själv
Jag skall köpa det om det inte blir allt för dyrt!
Jag kommer köpa psp för jag tycker sony har bra kvalite! :lol:
men nintendo har inte bra kvalite!
psp e snygg iaf
Nintendo ÄR KVALITÈJag kommer köpa psp för jag tycker sony har bra kvalite! :lol:
men nintendo har inte bra kvalite!
Nintendo, Microsoft, Sony, Apple, allt är bra kvalité
nintendo skulle nog inte ha kommit så här långt med dålig kvalite!
Vad jag skulle önskat mig lätt!!
det är att alla företag!
skulle bestämma sig för att göra 1 enda konsoll!
den ultimata konsollen!!!!!
Iallfall!
jag tror att de som kommer köpa PSP också har tanken att man kan se filmer och lyssna på musik och att vissa till och med inte köper PSP för spelen utan bara för musiken och filmerna!
DS satsar mer på nya egenskaper medans PSP satsar mer på grafiken och att den ska vara starkare!
PSP kommer inte att kunna repas eftersom den kommer att kunna växla skal!
Men jag tror inte NINTENDO kommer att låta dem putta ner dem från konsoll listan som förra gången!!
(jag kan bara säga, vi får se.............)