loopen Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Vilket 360 ska jag köpa? Vill helst ha ett billigt, den kan få nudda 2000 lappen ock kanske lite mer, men inte längre. Jag har kollat på den här, och den verkar bra. Men jag vill ha lite spel också, någon som kan rekommendera något? Redigerat 22 Juli 2010 av Maximate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Köper du arcade får du ingen hårddisk med, och det kan behövas om du t.ex ska fixa Xbox Live senare. Finns självklart Xbox Live kits att köpa(Hårddisk ingår) men du tjänar knappast på att köpa det separat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbosteps Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 spara pengar att köpa arcade är bara skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Premium eller elite IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 1. Lyssna inte på vad nån annan här säger. 2. Kolla priser, var jag bor är arcade +hårddisk + 3 månader live + ethernet kabel billigare än elite. 3. Köp det som kostar minst, ska du använda den live? Om inte, köper du ett arcade, om du ska göra det, som du högst troligt vill senare, kan du kolla om ett arcade + starter pack kostar mindre än ett elite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 1. Lyssna inte på vad nån annan här säger. 2. Kolla priser, var jag bor är arcade +hårddisk + 3 månader live + ethernet kabel billigare än elite. 3. Köp det som kostar minst, ska du använda den live? Om inte, köper du ett arcade, om du ska göra det, som du högst troligt vill senare, kan du kolla om ett arcade + starter pack kostar mindre än ett elite. Okej, starter kit på game kostar 800 kronor, och konsolen kostade 1400 kronor, då är det bara spel kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Vilket 360 ska jag köpa? Vill helst ha ett billigt, den kan få nudda 2000 lappen ock kanske lite mer, men inte längre. Jag har kollat på den här, och den verkar bra. Men jag vill ha lite spel också, någon som kan rekommendera något?Köp slim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Köp slim,du kommer inte att ångra dig,det kommer en ny version av slim som bara är på 4gig för 1800. Dock så är 4 gig väldigt lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Köp inte Arcade slim, spara till Slim 250 GB istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Dina päron kan inte skjuta till lite ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 24 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Dina päron kan inte skjuta till lite ?Nej :/ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.