5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Fuska.se håller på att dö för tillfället då det knappt kommer några nya medlemmar. Mer saker behövs. Så varför inte ett nytt forum? Gruppforum Här samlas alla gruppforum, som vanligt Spelföretag Spelföretag kan finnas här, bland annat EA, EA sports, Activision, och liknande. Mindre företag kan man skriva om i ett "övriga företag-forum". Ett exempel på hur en beskrivning för forumet är att skriva de mest kända spelen. Som - "EA Sports - Diskutera Nhl, Fifa, Tiger Woods PGA tour '?? Konsollföretag Här kan det finnas de 3 största forumen för konsolltillverkning. Alltså Nintendo, Microsoft & Sony. Då kan man även diskutera om Windows och liknande. Allmänt Allmänt - diskutera övriga saker som inte har något forum Dator - Diskutera om mac, pc och liknande. Fuska.se - Diskutera om fuska.se, ett subforum om fuskamynt finns. +alla andra i övrigt-kategorin. Jag tror att en förnyelse på detta vis kan locka till sig mer medlemmar, för mer medlemmar och aktivare är precis vad som behövs. Om det endast kommer några till så tror jag att forumet kan öka ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Precis som det är sagt i alla andra trådar där folk vill ha nya grejer, så håller Admin på att uppdatera forumet nu under sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LorT Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Mm det kommer inte många medlemmar till fuska.se just nu jag hoppas att det kommer fler aktiva medlemmar för det är tråkigt att sitta och svara på massa trådar och vänta 1-15 timmar på svar det blir lite tråkigt men men.... Hoppas admins uppdatering snart är klar!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Charmen med fuska är ju att man vet vem varje aktiv medlem är, för att det bara finns runt 50 av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag tycker att PC spel ska bli en kategori och hårdvara+mjukvara en kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag tycker att PC spel ska bli en kategori och hårdvara+mjukvara en kategori. Det är väl kategorin "Dator" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Fuska är nog inte tillräckligt aktivt nog för att både ha hårdvara och mjukvara skulle jag tro. Eventuellt att det är en om pc spel och en för både hård och mjukvara. Fast det kanske går med 3 också, forumen kanske blir aktivare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag menar hårdvara och mjukvara i samma kategori. Just nu är hårdvara+mjukvara+spel en kategori. Gammal kategori: Dator Nya kategorier: PC-Spel Dator (Hårdvara och Mjukvara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Finns väl inte så mycket Mac spel, men några så kanske PC & Mac spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Mac-spel får smyga sig in i PC-Spel då, eller så döper man kategorin till Datorspel. Jag har inte sätt en tråd om macspel på otroligt länge. Annars kan man lika gärna döpa kategorin till Linux, Mac, Java, PC, etc... -spel Redigerat 21 Juli 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja, Datorspel kan man nog uttrycka det. Tycker nästan att Programmering ska hamna i datorforumet, sedan så saker som gjorda bilder och liknande får ett eget forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Ja, Datorspel kan man nog uttrycka det. Tycker nästan att Programmering ska hamna i datorforumet, sedan så saker som gjorda bilder och liknande får ett eget forum. "Feedback" Detta låter som en rätt bra idé, bara man kan få strukturer i det hela så att rubrikerna på forumen/sub-forumen inte blir missförstådda och kladdiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.