💬
Logga in
Fuska.se

Ändra I Forumet.

26 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Fuska.se håller på att dö för tillfället då det knappt kommer några nya medlemmar. Mer saker behövs. Så varför inte ett nytt forum? 

Gruppforum 

Här samlas alla gruppforum, som vanligt

Spelföretag

Spelföretag kan finnas här, bland annat

EA, EA sports, Activision, och liknande. Mindre företag kan man skriva om

i ett "övriga företag-forum".

Ett exempel på hur en beskrivning för forumet är att skriva de mest kända spelen.

Som - "EA Sports - Diskutera Nhl, Fifa, Tiger Woods PGA tour '??

Konsollföretag

Här kan det finnas de 3 största forumen för konsolltillverkning. Alltså

Nintendo, Microsoft & Sony. Då kan man även diskutera om Windows och liknande.

Allmänt

Allmänt - diskutera övriga saker som inte har något forum

Dator - Diskutera om mac, pc och liknande.

Fuska.se - Diskutera om fuska.se, ett subforum om fuskamynt finns.

+alla andra i övrigt-kategorin.

Jag tror att en förnyelse på detta vis kan locka till sig mer medlemmar, för mer medlemmar och aktivare är precis vad som behövs. Om det endast kommer några till så tror jag att forumet kan öka ännu mer.

Nivå 0 · Nykomling

Precis som det är sagt i alla andra trådar där folk vill ha nya grejer, så håller Admin på att uppdatera forumet nu under sommaren.

Nivå 0 · Nykomling

Mm det kommer inte många medlemmar till fuska.se just nu jag hoppas att det kommer fler aktiva medlemmar för det är tråkigt att sitta och svara på massa trådar och vänta 1-15 timmar på svar det blir lite tråkigt men men....

Hoppas admins uppdatering snart är klar!!!!!!!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

Charmen med fuska är ju att man vet vem varje aktiv medlem är, för att det bara finns runt 50 av dom.

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att PC spel ska bli en kategori och hårdvara+mjukvara en kategori.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det är väl kategorin "Dator" ?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Fuska är nog inte tillräckligt aktivt nog för att både ha hårdvara och mjukvara skulle jag tro. Eventuellt att det är en om pc spel och en för både hård och mjukvara. Fast det kanske går med 3 också, forumen kanske blir aktivare då.

Nivå 0 · Nykomling

Jag menar hårdvara och mjukvara i samma kategori. Just nu är hårdvara+mjukvara+spel en kategori.

Gammal kategori:

Dator

Nya kategorier:

PC-Spel

Dator (Hårdvara och Mjukvara)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Finns väl inte så mycket Mac spel, men några så kanske PC & Mac spel.

Nivå 0 · Nykomling

Mac-spel får smyga sig in i PC-Spel då, eller så döper man kategorin till Datorspel. Jag har inte sätt en tråd om macspel på otroligt länge.

Annars kan man lika gärna döpa kategorin till Linux, Mac, Java, PC, etc... -spel

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Ja, Datorspel kan man nog uttrycka det.

Tycker nästan att Programmering ska hamna i datorforumet, sedan så saker som gjorda bilder och liknande får ett eget forum.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja, Datorspel kan man nog uttrycka det.

Tycker nästan att Programmering ska hamna i datorforumet, sedan så saker som gjorda bilder och liknande får ett eget forum.

"Feedback"

Detta låter som en rätt bra idé, bara man kan få strukturer i det hela så att rubrikerna på forumen/sub-forumen inte blir missförstådda och kladdiga.

Nivå 0 · Nykomling

inaktiviteten är som lägst under sommaren då alla har roliga saker för sig. om inaktiviteten håller i sig till oktober/november är klagan på det relevant. ska läsa dina förslag nu. ;)

Ditt förslag på ändring är väldigt radikalt och skulle antagligen beskära sidan kraftigt. Jag tycker inte att belysningen av olika spel-relaterade företag är något nödvändigt, jag tror det bara blir rörigt.

Senast ändrad:

22 Jul 2010
↗ till inlägget

Håller med :)
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Håller med :)

det kan jag också instämma på.

"Grupper"-forumet borde också ligga som ett eget forum i Kategorin "Fuska.se".

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

Ja, jag tycker också att grupper bör finnas i fuska.se-forumet, även kanske fuskamynt-forumet.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

nej, jag menar att det ska ligga i kategorin fuska.se, inte i forumet fuska.se.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

Okej, så tycker inte jag. Men det kan väl allt gå det också.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Charmen med fuska är ju att man vet vem varje aktiv medlem är, för att det bara finns runt 50 av dom.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Risken finns tyvärr då att sidan kommer dö ut, bättre med 200 aktiva än 50 aktiva då det är säkrare då det är 200.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in