Simpsons var kul förr, känns som att det inte kommer nya avsnitt då TV6 visar samma om och om igen.
Tycker Ni The Simpsons Är Bra?
↗ till inläggetFamily Guy kanske placerar en del pikar mot politiken i USA, religiösa etc. men det blir aldrig lika uppenbart som i t.ex South Park. Family Guy fokuserar på ett högre tempo och många "cutaway gags" (eller "manatee jokes"), South Park är mer satirisk och politisk medan Simpsons är mer av en mysig familjeserie. Har aldrig varit ett fan av Simpsons, dock kan vissa avsnitt vara helt klockrena.Även fast program som Family Guy ofta vill säga någonting mer med sina skämt, t.ex åsikt i politiska frågor m.m.
Har kollat på Simpsons sen jag var liten och jag har inte tröttnat ännu men man skrattar ju mer när man kollar på Family Guy. Fast Simpsons är ju ändå oslagbart :)
South Park och family guy är bättre.
↗ till inläggetDet är bra, fast Family Guy är bättre!
^
Jag har aldrig förstått vad som för Family Guy bättre än Simpsons. Visst att båda serierna suger men Family Guy är bra mycket sämre.
Jag tycker att humorn i Simpsons är riktigt tråkig. Men i Family Guy kan jag sitta och gapflabba.
Tycker om både simpsons och family guy, tycker nog att Family Guy är roligare men simpsons är bättre på något vis..
det är bra. Family Guy är better....
Tycker väl det duger att titta på i brist på annat. Har sett lite väl mycket Simpsons i mina dagar för att det fortfarande skall vara lika bra.
Jag tycker The Simpsons är bättre än Family Guy för i Family guy är det så mycket snusk!
The Simpsons är najs, men som sagt så är Family Guy bättre.
↗ till inläggetOJ VAD FARLIGT!så mycket snusk i det!
↗ till inlägget↗ till inläggetOJ VAD FARLIGT!så mycket snusk i det!
Han kanske inte gillar att det är så mycket snusk i det :)?
FG och TS är inget jag gillar, tråkigt som fan och TS börjar kännas liiiiiite gammalt nu..typ 20 år sedan sedan första avsnittet (?) :(
Jaa okej att kolla på rätt kul
simpsons är hlet ok men family guy och southpark är fortfarande bättre.
simpsons duger för mig med family guy är bättre