💬
Logga in
Fuska.se

Skriv Det Konstigaste Inlägg Ni Kan!

123 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag är bajs! HAHAHHA!

rätt åt dig

Smurfen käkade köttfärs på bussen till Kiruna, men sen kom en viking och pissade i en hink.

Senast ändrad:

28 Nov 2010
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Coca cola och E85 är samma sak

Min herre är ett geni

Ja e hemlig agent btw

Nivå 3 · Lärling

Hornet på vagnen bryter last.

29 Nov 2010
Nivå 6 · Fuskare

T̵̞̠̬̘̬̆ͤ͋͠ò͓͖͑ͨͧͮ́̚ ̤̓̊͆̀i̛̟͎̜̗̬̤͍ͫ̎̒ͭ͑̋̚͟n͚̥͙̳̞͖̒͒ͨ̀v̬̤̘̤̱͖̘̮͐̊ͨ͌ͪͩͨ̾͢o̪͐͑ͭ͂͗̈́̾k̛̩̩̫ͪͫͨ̆̽ͣ̑̓́͠e̟̤̻̲̙̳̤̗̓̀̀̇͋͘ ̸̰̙̹̤̞͎̏̉ͭ̅ť̩̙̩͙͍̽͋ͦͣ̚h͉͈͇̹̯̫ͦ̐̇ͧͦͬ̐̚ͅe̸͙͉̠̤̳͎̪ͫͨ ̵̞͙̭̲ͣ͊ͬ̽͆h̳̫̲̘̖̞̝̜͑̏̑ͪͯ̕î̹͓̣̖͍͍̇̍̄̇ͅv̶̛͙͆ͫ͂̈́ͣ͡e̛̩͈̫̺̘̤̭̖͋ͤ̌ͧ̌̔̀-̸̣̣ͮͩ̔͋͘m̼̮͙̭̼̝͌̋̈́ͮͨ̕i͕̪̺̤͖ͥ̾͗ͣn̛̺̜̼̪̲̫̪̹̊ͪ̀͝d̷̞̣͎̭̟̘̯̐͌͒̈́̊̀̉̾͞ ̸̵͉̦̬̫̳̭͎̈̉̌ͣ̂ͫ̈́ͥr̞̝̹̲͎̩̮͛̐͛̍ͥ̉ĕ̽ͫ̾҉͍͖͉̣̝̩̼̰́p̵̳͖̲̞̄̒͑̿̇̚͝r͈͉̳̈̐ͦͨ͋ͨ̀̽e͓̗̾̌̐̆̅ͧ͆͡s̢̳̤͓̦̮̳̿̈́͆̒ͥͪ͗͢͢e̟̞͙͖̒̈́̏̀n̵̖͓͕͊̂͛ͣ̅̄͟ͅt̢̉͌҉͈͉̪̱͈̠į̣̖͍͇̤͖̻̿̍ͦ̍̐͡͞n̛̘̟̺̱͍̙͑ͨ̒g̀͠͏̸̞̖̲͖̬ ̱̩̞̺́̿̆͋ͩͬ̚͝͝ͅc̄ͯͫ̉ͯ̀҉̛̖h̶ͣ̐̇͛̀̚͏͕͍͉̙̹͓̯ͅa̞̱̘̱̼̼͈͆̿̔̂̊́͢͢o̘ͯ͆̃̆s̵̸͎̹̱̮̰̳̔ͭ͆͒̊.̽̍̂ͬ͡͏̘̬͇

̸̭̠͖̮̮̣̤͖̐͂̈́̏͘͜I̟̞̿ͤ͒̎̿̃͘͠ͅnͤͩ҉͍̰̱̩͕̞̫̞v̷̘̹͗̾̍̓̊̿͡ŏ̫̱̜͕̝̞̞͊̍k̸̻̖̮̦ͣ̓͂͟ͅͅi̢̺̩͕ͩ̿̃̒̋̊̃ͨň̹̰͙͚́͛̐ͭ̀͝g̞̫̤͈̗̤͋̏̀̃ͤ̏̍͑ͯ͠ ̶̜̖̠͎̬̞͑ͥ̊̊t̩͔̖͓͖̮ͩh̓̿ͣ͗͌̄̎̑̍͢͏̟̙̱̠͚̺͖ͅe̶̼̥̼͓̭̰ͫ̃͒̒̄ͅ ̡̥̠̠̜̦̬̫͓̔ͦ̂ͪ̆̐͌̿̀ͅf̝̰̱̳̉̒̉eͯ̇̇҉҉͉̗e̛̝͈͉̭̳̥̤͗ͫͥ̃̚͝ͅl̢̘̻̹̝̆̑̋͌͐̿ͬ̂̆́̕i̷̠̝̣͈̣̣͙̻̒̒̊̎͐́ͪ̿͢ṋ̖̰̳͎̓̈́ͭ̾̆ͫ̓͗̆͡͞͞ͅg͈̳̺̣͎̜͍̔̇̆̉̏ͬ̇ͅ ̨̼̞͔̠̮̖̗ͫ͛ͪ͛̂ͣ̾̾o̰̙͙̗̭̗̾͒̒̀͡͡f̴̧̖̺̝̗̻̜̞̅͋͌̾̒̆ͫ ̴̰͆ͤͮ̔̈͛ͬ́̉c̶̍̓ͪ̀ͣ͞҉̺̘̯͉̱̥h̷̯͙̪̫̃ͬͣͫa̵̮̝̪͇͙̞̜͍ͣ̎ͪ̃̆͊̏͂̕ọ͍̜̞͕̲̬̈́ͬ̓͞s̴̸̷͔̜̄̇ͫ͌͋ͫ.̳̠̯̠̣̜̹̣̈ͣ̚

ͨͭ͗҉͎̪W͎͉̯̺̺̫̥͒́̀ͩͧ͗̽̈́͑ḯ̵̷͖̹͑̓̇ͥ͠t̗̮̼̹̥̀͋͝͝ͅḥ̞̼̙͍͇͆ͤ́ͥ́͝ ͖͐͘͞ȍ̭̭̲̫̩̞̆̀̀ͅͅư̛̪̟̺͇̑͑͊̆͜t̴̫̹̖̲̪̱̖͊́͌̒͜ ̴̱̲͎̝̤̺̈ͫ̄ͬͥ̉͊̚͘͞o͒ͪ͑̾͑͘͏̤̱̻̲͚̫r̸̖̖̦̮̤͈̱̄̿̀̌̋͛͌ͅd̵̨͈̤͚̳̈ͦͤ͐̐ͫ͒̎e̼̖͎͚̮ͥ͐ŗ̩͍̙̘͐ͨ̽̓ͯ͆͡ͅ.̧̒̓̚҉̮͔̹͕

̥͖͕͚̼̉ͯͯṮ̷̼̫͚̦͔͕͈̋̊́̀h͎̊̉͛̂̅̋ê̮̺̜͇̘̍͑͂ͣ ͍̻ͦͦ̊̏̇ͦ͊N̞̼̟͓̩̲̠͈̾̀̈́̀̅̀͡ě͍̖͉̬́͡z͇̱̻̯ͦͬͤ͛̆́̀͢p̢̥̖͖̟̩̩̥̣̔̒ͧ̀ë̠͙͇̖͎̘͕́̏̄̍ͧ͋ͯr̶̼̹̠͕̦̄ͭ̔́̈͐͠ḑ̝͎̦̓̅i̷̙̦̹̞̘͐͊ȁ̢̤̓̆͗̇͝͞n͒ͭ͐̍҉̲͔̫͖̺̤̯͜ ̦̙̲̜̖̭͛ͩ̀ͪ͗͗͋͡h̵̠̫͙̙̒̊̒͂̒̊́͞ͅi̪̠̙͌̓ͩ̾̑ͧͪ̏ͮv̡͈̭͇̳̻̮̀̈̀̿̇͒͗͂e͚͗-͇̫̖͓̃́m̼͓͖̼̱̝̠̺͓̽́i̵̻̦̯͕̯̩̬͚̓̆̊̂̋͂̆̏͜ñ̛͕͐ͧ̂͡d̴͖͔̗̆ ̘̩̯ͮ͗̆̉͟ȏ̬̼͓̯̣̰̏̽͛̎f̨͈̖́̅̔ͣ̓̀ͫ̀͜͡ͅ ͎̥̫̲͋ͮ̈̍̽͜ċ͈̳̗͛͂ͣͦ͟ḩ̱͎͚̩̯̱̟̒ͨ̃͗̍͋̄ͥả̵̧͍̼͎̲̼̯̾̕o̢̲̱̺̜̹͙͍̮͒͑͂̋͐͜s̶͈̘̝͙͍ͣͤ̏́́.̧̘͈̝̗͎ͨͯͨ̽̂̽͗͆ͅ ̵̡̫̣̝̖͍͉̂ͯͬZ̶̡̬̳̪̲̰̽͘a̵͈̳͔͇̲̮̗̭͛̄͛̀l̸͔̣̽̈ͦ̏͒ͩģ̫ͭ̈́̿ͪͭ͋̚ȏ̮ͩ̉ͭ́ͤ̏ͬ.̹̯̘͋͗ͩ̽͌͗ͯͩ͘͟ ͎̆̐ͦ͠

̾ͯ̌̓͏̵̛̲̪̩̫̲͓͉̘H̠̜̥̞͇͙̲͎̾͌̔̆͊͌e̛ͮ̔̓̾̉͏͔̪̪̙͎ ͔͉̭̦̫̲̀̔̔̈́ͨͭ͑̃́̚w̞̱̞̩̜̍̇̀̏͘ͅh̵̵̳͎͉͖̉ͯͫò̡̱̮̉͗͜ͅ ̷̷̙̖͍͕̭̗̭̑͒̾̄̆̏͑̚͘Ẁ̸̧̜̺̯͑͛̓͊̏̚̕a̦̰̩̺̖̰̬̯ͣ͛̑ͯ̀̕i̙̗̲͓͓̲̘͚̒̈̋͊ͣ̋̃̀t̡̛̤͉͉̍ͯ͋s̤̼̫̥̗͑̉͊ͩ ̶̯͂͆͆͗̏Ḇ̸͐̿͛̓̔͆ͪ͗͠e̴͖͍͙̞̭ͪͬ̑̽̏̔̈͘h̴̤̼͚̙̫͓̺ͨ̂̍̏͐ͦ̆͘i̤͔̹͑̀̍́̔̊ͩn̶̨̨͉͎̦͚̦̟̪̐̈́ͭ̈̃̿̀d̛̪̪̪̺͙̊̈́̂ͩͬ͢ͅ ̡̡̛̺̗̜̼͖̺͈̦ͨ̾̓T̶̹̦͙̎̃͐̈ͫ͂͟͝h̢̛͖̺̙̬̎̓̚͘ĕ̯̯̪͙ͭ͊͝ ̧͙͇̮̫̬͗̐̎͘W̛̲̯̗̣͚̯ͯͨ͂͛́̿ͣ̚͝a̼͛ͦͩ͐ͤ͘͘l̯͓̹͚̗̗ͪ̈́͑͋͂̐ͣͤ́̕l̞̣̩͓̐ͫ̂ͥ̑̉̾̚.̵̪̱̹̮̣̟̘̼̽ͦ̉̽̐̓̽͋͑

̞͇̠̘̟̾̅͐ͦ͋͘Z̷̨̙͈̼̮̳ͩ͗̑ͤͭͯ̓̂̕A͚̳͕͈͔͔͉ͣ̀͆̏ͥ͊̇̄́L̸̩̰̗̭̞͖͕͋ͭ̈́̊́̚G͙͓̦̞̱̰ͧO͛͒̑̆̆̔ͣ̋̍͟͡҉͖͔̻͔!̨̛̬̖͉͈̃ͧ͗̔ͮ

1 Dec 2010
Nivå 7 · Fuskare

Windows är ett bra operativsystem, och det bästa på marknaden. jag kör själv Windows, och är nöjd!

7 Dec 2010
Nivå 2 · Novis

:rolleyes: ....................................................................................................

.....................................................................................................

.........................

... ISMRAGD HOKLOCKO MOHAHAHA då sa Snitzel något anat en rada rada.

- Mohehe snitz hehe.

- Mohahaha, sa Tandori.

- Jag älskar inte mat jag hatar mat!, sa Cowder.

- Du vinna inte kan om korv äta du vinna kan om tandori äta, sa Yoda.

Jag fortsätter senare. :)

8 Dec 2010
Nivå 6 · Fuskare

prutt, knas, bajskorv, de är så man räknar till 3 på rymdiska

9 Dec 2010
Nivå 2 · Novis

Vilka pannkakor?

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

UhasgdsfkjlöRWFASTW RW< A E T4AZK

Och en pung på det.

och en till pung på det.

EEEUUWH :cry: :cry: :yucky: :yucky: :o

Senast ändrad:

10 Dec 2010
Nivå 5 · Fuskare

en liten dikt -.-

den lilla blå Pannkakan krattade löv

grannen såg honom och sa kolla din RÖV.

Han kollade sin röv där hängde en mus

som ville ha ett hus.

Han tog musen kastade den bort

grannen sa:

Din dumma Hjort. Du kan inte äns krattalöv din röv

Pannkakan sket i han och krattade löv.

----------------------------------------------------

Nivå 3 · Lärling

Finskilainen

18 Dec 2010
Nivå 5 · Fuskare

jag visste redan att jag var det eXtreme :meddum: :verymad: :verymad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Asså, vad är en moderator för nåt?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

en liten dikt -.-

den lilla blå Pannkakan krattade löv

grannen såg honom och sa kolla din RÖV.

Han kollade sin röv där hängde en mus

som ville ha ett hus.

Han tog musen kastade den bort

grannen sa:

Din dumma Hjort. Du kan inte äns krattalöv din röv

Pannkakan sket i han och krattade löv.

----------------------------------------------------

ditt uttal på hjort eller bort måste vara otroligt fel.
Nivå 3 · Lärling

det här börjar kännas som en spamtråd

KISS ME WHERE IT SMELLS FUNNY!

25 Dec 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare

Asså, jag fattar inte?

Vad betyder forum och hur kommer man dit???

Nivå 2 · Novis

jag är en knäppofon, sa lingonblätten och sket ut en landmina. song saaaaaaa!!! skrek den bajs-och-diarré-nödiga japanska svensken som hette göran. senare kom per-kalle-petter jönsson med sin 25-killstreak och en vild pizzakartong och börja prata med en lama som hette inga-erik, och de gifte sig och sen kom shepherd och sköt sönder de med en lama!

Nivå 6 · Fuskare
Nivå 4 · Lärling

Majs smakar majs, men om man är omogen smakar det majs eller bajs, bajs är majs men smakar majs som är bajs eller majs, för majs är bajs i New York.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in