Ja, sommarlovet har ju nästan "come to an end" vilket är tråkigt för vissa och skitkul för andra. Beroende på om man gillar att gå i skolan eller bara hatar det.
Jag börjar själv skolan den 17:onde Augusti, och fy fan. Jag längtar verkligen INTE.
Ja, sommarlovet har ju nästan "come to an end" vilket är tråkigt för vissa och skitkul för andra. Beroende på om man gillar att gå i skolan eller bara hatar det.
Jag börjar själv skolan den 17:onde Augusti, och fy fan. Jag längtar verkligen INTE.
24 eller 25 augusti. Kan inte säga att jag längtar till gymnasiet så värst mycket för att jag har en del att jobba ikapp.
Vad ni än gör ungar så häng med på lektionerna så slipper ni en massa onödigt oroande och sån skit.
19 Augusti.
23:e augusti
↗ till inlägget23:e augusti
18:e Augusti.
23:e Augusti.
På torsdag...
EdIT: OMG JAG POSTADE DETTA 13:37!!!!!
23 augusti FTW! Längtar lite till skolan faktiskt.
25 ska bli trevligt att träffa alla klasskompisar igen :)
25 Augusti
↗ till inläggetPå torsdag...
EdIT: OMG JAG POSTADE DETTA 13:37!!!!!
HAHA
dyet roliga är att det står att du postade det 12:37:03 XD
On topic: Jag börjar skolan den 23:e agusti, men vi ska på läger med skolan dom första dagarna så jag börjar men lektioner och sånt den 24:e ;)
Jag börjar den 18:e tror jag.
På tisdag, soft att börja gymnasiet ;D
18:e augusti... :(
jag skiter i
jag vill bara ligga i sängen med bärbara datorn Fuska.se och GTA SAN ANDREAS på PS2
Börjar gymnasiet 23:e augusti klockan 10:00. Ska bli kul, känner ingen i min nya klass, som består av 14 elever :) Gillar små grupper.
↗ till inläggetBörjar gymnasiet 23:e augusti klockan 10:00. Ska bli kul, känner ingen i min nya klass, som består av 14 elever :) Gillar små grupper.
Soft!
I juni var min nya klass 12 personer. Men 19 personer valde om under sommaren så nu är vi 31 istället.. ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in