↗ till inläggetBörjade idag, och vi får bara PC-laptops/skit :(
6 killar och 17 tjejer i min klass btw. Najs.
lol fail.
7 killar 26 tjejer i min.
↗ till inläggetBörjade idag, och vi får bara PC-laptops/skit :(
6 killar och 17 tjejer i min klass btw. Najs.
lol fail.
7 killar 26 tjejer i min.
i min är vi 13 killar och 7 tjejer
lol 4 tjejer och 30 killar =O WTH tänkte dom med.
Trevliga lärare och bra skolmat och så men på tok för många hobo elever
1 skoldagen över. Kändes lite jobbigt. Fick en kass schema. Fan vad sena dagar.
↗ till inläggetehhh...jag tror nog att han fattar det↗ till inläggetBörjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhataren
Man behöver utbildning, men du vill kanske inte lyckas i framtiden och bli en hobo hmm?
Det tror inte vi.
↗ till inläggetMan lär ju sig saker. Vill du inte ha ett bra jobb? Men jag kan nog hålla med om att skolan suger lite. Vakna tidigt och sluta sent är det värsta jag vet. Egentligen istället för att gå i skolan i 1år och lära sig samma saker kan man lika gärna lära sig alla viktiga saker på typ 5 månader och sluta tidigare.Börjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhataren
Jag börjar imorgon :D
Började igår i ny klass på gymnasiet. Och idag idiotförklarade jag mig rejält. Vi spelade kubb. Så höll jag i en kastpinne, för jag trodde vi skulle börja, men alla typ väntade skitlänge på att jag skulle kasta över den -.- Fail.
Började igår, är kul att träffa kompisarna igen. Vårat schema är inte så farligt. Tur att dom ändrade det iaf, annars skulle vi ha slutat 15:10 varje dag.
Började i onsdags.
↗ till inläggetOch det klagar du på? eller vad? :wacko:Började igår, är kul att träffa kompisarna igen. Vårat schema är inte så farligt. Tur att dom ändrade det iaf, annars skulle vi ha slutat 15:10 varje dag.
Jag slutar 15:30, 15:25, 15:30, 15:40, 15:20
8:30 idag.
Började idag.
Idag kl 4 :<
Började i måndags.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in