Hoppa till innehåll

Warplay.net


Kevve
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu har jag efter flera dagars jobb äntligen fått upp en ordentlig site. Jag försökte först med Wordpress, men usch nej, det var ingenting för mig. Jag valde till slut mybb, och det har funkat riktigt bra ända sedan start. Jag är medveten om att själva designen inte är min, men det är inte relevant, den var fin men den är bara en placeholder än så länge. Vad jag vill ha feedback på är innehållet och själva upplägget, är det en bra idé eller är det bara slänga den i väggen etc.

Just nu är nyheterna jag postar någon dag gamla som ni kanske märker, men det är för att jag ska komma ikapp.

Jag har funderingar på att ändra språket till engelska eftersom det nog skulle dra in mer trafik, men det är inget bestämt än, det känns som om den engelska sidan är helt torr.

 

Warplay.net

 

[Edit] Om någon skulle vilja ha min wordpress template så är det bara säga till, jag behöver den inte längre.

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Din World Of Warcraft Portal"

Hur är det särskrivning? Fattar inte. Ska det vara Din WorldofWarcraft portal, Din World of Warcraftportal, DinworldofWarcraft portal eller Din Worldof Warcraft portal? Jag ser absolut inget fel med Din World of Warcraft portal.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...