Kan ni några tips om hur man klarar Ganon(skriv inte som ett svar nej).
Gohma
Men det var ju Ganon du hade problem med! Jag har skickat PM till dig på hur man klarar honom. Okej, du ändrade. Som sagt, jag har ju skickat PM. Dög det inte?Kan ni några tips om hur man klarar Gohma(skriv inte som ett svar nej).
Jag skrev fel.
Jag såg det. Dög inte mitt PM?Jag skrev fel.
rulla mellan kans ben är han ska attackera och slå med megaton hammer på hans svans...sen gör du samma sak fast med master sword när du fått den... Annars kan du först förblinda han i någon sekund med Ljuspilen för att sedan gå runt konom till svansen och slå... (ha minst 2 flaskor med fairys, och en med Blue potion om du skulle få slut på magi) sen är det bara att döda honomKan ni några tips om hur man klarar Ganon(skriv inte som ett svar nej).
man behöver inte slå med hammaren man kan slå med Biggoron sword(om man har det)(0014 @ 16/05-2004 09:22:33)Kan ni några tips om hur man klarar Ganon(skriv inte som ett svar nej).
rulla mellan kans ben är han ska attackera och slå med megaton hammer på hans svans...sen gör du samma sak fast med master sword när du fått den... Annars kan du först förblinda han i någon sekund med Ljuspilen för att sedan gå runt konom till svansen och slå... (ha minst 2 flaskor med fairys, och en med Blue potion om du skulle få slut på magi) sen är det bara att döda honom
äh, biggorons sword fixar man efter att man klått upp ganon
Man kan fixa det när man blivit stor inte efter Ganon.
man kan fixa det efter Ganon
Ja, men också långt innan Ganon.
nej, inte såå långt innan utan bara efter att man klarat water temple
Men man kan ha epona till att komma över bron ju.nej, inte såå långt innan utan bara efter att man klarat water temple
Jag gjorde det före Phantom Ganonnej, inte såå långt innan utan bara efter att man klarat water temple
Efter att man klarat Fire Temple, menar du väl?nej, inte såå långt innan utan bara efter att man klarat water temple
tog epona eller?(Kanji @ 20/05-2004 12:16:33)nej, inte såå långt innan utan bara efter att man klarat water temple
Jag gjorde det före Phantom Ganon
Verkar så och det var det jag menade.(0014 @ 20/05-2004 22:05:05)(Kanji @ 20/05-2004 12:16:33)nej, inte såå långt innan utan bara efter att man klarat water temple
Jag gjorde det före Phantom Ganon
tog epona eller?
okej...