💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tycker Ni?

29 svar · startad

↗ till inlägget

Man kan visst botta under natten

Men det är bästa att bota medans man är vi datorn så man kan kålla lite då och då

Han sa aldrig att man inte kan.
↗ till inlägget

Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara.

<_<

För att då har du högre chans att bli bannad. DUUUH

25 Aug 2010
↗ till inlägget

För att då har du högre chans att bli bannad. DUUUH

Lol.

Känner du till ordet tidszoner?

Jo men när det är natt här är det en timma senare i England, där Jagex anställda sitter...

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara.

<_<

Det står inte att man inte kan utan bara att man inte ska...
26 Aug 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

<_<

Det står inte att man inte kan utan bara att man inte ska...

Exakt, men vissa personer verkar inte förstå detta, trots att man säger det :bah:

botta inte under natten. ABSOLUT inte.

Ni verkar inte kunna svenska

JA, och var fan står det att man inte KAN botta under natten? Eftersom han skriver att man inte SKA göra det är det självklart att man KAN, annars skulle han ju inte skriva att man inte SKA.

↗ till inlägget

JA, och var fan står det att man inte KAN botta under natten? Eftersom han skriver att man inte SKA göra det är det självklart att man KAN, annars skulle han ju inte skriva att man inte SKA.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in