↗ till inläggetHan skojar, det finns i nästan alla ica butiker och några andra affärer.hahaha, vad är det för mening med en " hemlig butik" ?
har nyss ätit pizza, nu lanar jag
Ont: Har bara hunnit vakna.
↗ till inläggetHan skojar, det finns i nästan alla ica butiker och några andra affärer.hahaha, vad är det för mening med en " hemlig butik" ?
har nyss ätit pizza, nu lanar jag
Ont: Har bara hunnit vakna.
har kört campain i CoD Black ops
Black Ops i ett par timmar. Tar snart första prestige. Blir väl mest det, förutom att man kl 17:00 ska titta på Chelsea - Liverpool. Ska bli spännande att se hur Torres gör sig.
Vart och badat sen 11.00 =D, så jag kom hem där ifrån nyss
Har läst igenom hela ''fuska.se riktigt inaktivt'' tråden. Om fuska läggs ner så dör jag.
Åt kycklingkebab några timmar sen, sedan såg jag på Die hard ;)
Idag har jag inte gillat "Forumlekar och spelberättelser", fyller ingen funktion för mig.
Och sovit, ätit mat, gått på toa och käkat chips.
Har fått skit mycket skäll på so:n om någonting som jag inte gjorde fail.
↗ till inläggetÄr Mia tillbaks?Har fått skit mycket skäll på so:n om någonting som jag inte gjorde fail.
OnT: Är sjuk, så jag har kollat igenom hela Die Hard-Quadrology.
↗ till inläggetNeinÄr Mia tillbaks?
OnT: Är sjuk, så jag har kollat igenom hela Die Hard-Quadrology.
Kom precis hem från en skön Judo träning, sen åt jag äggröra med beacon av fyra ägg :o
Varit i skolan...
Och sen gick jag hem och åt mellanmål.
Nu fuskar jag och kör oxie på facebook, ruuligt :)
Naionella prov idag i Svenska
Är skit nöjd, har inte fått resultatet än, men jag är nöjd med det jag skrev och hoppas på ett -VG minst
Har Haft Engelska + Enkla Maträtter
Kommer precis hem från Burger King :o
Jag har tränat fotboll. Intressant va? :)
Ska äta pizza, sedan ska jag plugga inför ett spanska och NO prov som kommer denna veckan, intressant va? :)
Åkt snowboard :>
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in