💬
Logga in
Fuska.se

Någon Som Har Ett Itunes Konto Som Den Kan Ge Ut?

20 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Någon medlem här på forumet som snällt kan ge ut sitt Itunes konto (om den personen inte använder sitt längre).

Är i ett stort behov av det.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Skapa ett då?

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Skapa ett då?

Nej tack. Man måste fylla i sina kredituppgifter.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej det behöver man inte. Ta bara "None" (tror det står det) när du väljer.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Nej det behöver man inte. Ta bara "None" (tror det står det) när du väljer.

Nope, de har tagit bort den funktionen tyvärr.

Nivå 5 · Fuskare

http://support.apple.com/kb/ht2534

Den fungerade fin fint för mig.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

Important: Before proceeding to the next step, you must purchase a free application by clicking Free App.

Man måste ändå köpa en sak.

Var hittar man "free app" applikationen? Inte hittat den än.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Free betyder gratis.

Nivå 5 · Fuskare

De dom antagligen menar med "a free application" är att du ska "köpa" en gratis applikation till iphone och sedan trycka på create new account istället för att skriva in uppgifter.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10
↗ till inlägget

De dom antagligen menar med "a free application" är att du ska "köpa" en gratis applikation till iphone och sedan trycka på create new account istället för att skriva in uppgifter.

Va? Så jag ska köpa en gratis applikation till IPhone först?

Nivå 4 · Lärling

Jag gjorde ett konto igår utan kredit uppgifter. Gick in i AppStore (i mobilen) sen valde jag none.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Jag gjorde ett konto igår utan kredit uppgifter. Gick in i AppStore (i mobilen) sen valde jag none.

Går ju ej.

Nivå 5 · Fuskare

Du ska välja en gratis app, klicka på "download" eller "ladda ner".

Sen så kan du be mamma eller pappa hjälpa dig med att läsa guiden jag skickade till dig.

Nivå 4 · Lärling

Det går inte på datorn, men i mobilen går det utan kredit. Öppna din iphone gå till AppStore, fyll i ditt namn epost m.m, när de frågar efter kreditkort är det olika rutor du kan kryssa i, visa, master card osv. Där finns en ruta som det står none, kryssa i den och sen är det klart. Du måste verfiera ditt konto via hotmail se. Kan du använda det som vanligt. Jag fick min iphone igår och det funkade för mig jag har inte gett ut några kontouppgifter.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Tog de bort det eller?

För jag gjorde på det sättet. :o

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #16

Lol, testat allt. Man måste lägga in kredituppgifter.

Nivå 7 · Fuskare
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #18

Ingen som verkligen kan hjälpa? >;

Nivå 4 · Lärling

Ok jag har hittat lösningen. Om man trycker på att göra ett konto så är alternativet "none" inte tillgängligt. För att få det så måste du gå in i AppStore, välj en gratis app vilken som helst. Sen uppe i högra hörnet så klickar du på "FREE", nu så ber de dig att logga in eller göra ett nytt konto. Gör ett nytt konto och när de frågade efter betalnings metod, klicka på visa sen scrollar du ner till none. Det är viktigt att du väljer en gratis app annars kommer inte "none" alternativet att komma fram.

20 Aug 2010
Nivå 5 · Fuskare

-_-

Det är precis det guiden jag länkade går ut på.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in