Hoppa till innehåll

Os


Gäst juniorjesper
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst juniorjesper

Hej. Jag hade Win 7 förut som följde med min Acer fast det var något fruktansvärt like Vista. Så jag formaterade datorn och installerade Win 7 ultimate. Fast det vart värre. Den känns segare. Använt förut 14 Gb exakt lika dan som nu 226 Gb använt.

 

Och XP är ju snabbt. Fast då kan man ju inte använda 4 gb ram, dålig och fult. Och så är det ganska ouppdaterat. Och linux är segt, ej spel och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Jag hade Win 7 förut som följde med min Acer fast det var något fruktansvärt like Vista. Så jag formaterade datorn och installerade Win 7 ultimate. Fast det vart värre. Den känns segare. Använt förut 14 Gb exakt lika dan som nu 226 Gb använt.

 

Och XP är ju snabbt. Fast då kan man ju inte använda 4 gb ram, dålig och fult. Och så är det ganska ouppdaterat. Och linux är segt, ej spel och sånt.

Att Linux kan vara krångligt att få igång spel på kan jag hålla med om, men det är INTE segt. Mycket snabbare och resurs snålare än Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Jag hade Win 7 förut som följde med min Acer fast det var något fruktansvärt like Vista. Så jag formaterade datorn och installerade Win 7 ultimate. Fast det vart värre. Den känns segare. Använt förut 14 Gb exakt lika dan som nu 226 Gb använt.

 

Och XP är ju snabbt. Fast då kan man ju inte använda 4 gb ram, dålig och fult. Och så är det ganska ouppdaterat. Och linux är segt, ej spel och sånt.

Linux är inte segt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst juniorjesper

Jag kommer aldrig kunna bli bannad :gitarr:

Men förlåt för mina ord. Jag var väldigt sur på allt. Inte er på fuska.

Dock tänker jag installera Win XP 32 och ha den som surf dator. Tänker spela på Xboxet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej. Jag hade Win 7 förut som följde med min Acer fast det var något fruktansvärt like Vista. Så jag formaterade datorn och installerade Win 7 ultimate. Fast det vart värre. Den känns segare. Använt förut 14 Gb exakt lika dan som nu 226 Gb använt.

 

Och XP är ju snabbt. Fast då kan man ju inte använda 4 gb ram, dålig och fult. Och så är det ganska ouppdaterat. Och linux är segt, ej spel och sånt.

Linux är inte segt.

 

Han säger ju att alla os är dåliga, tror det är hans dator som är skräp :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst juniorjesper

Hej. Jag hade Win 7 förut som följde med min Acer fast det var något fruktansvärt like Vista. Så jag formaterade datorn och installerade Win 7 ultimate. Fast det vart värre. Den känns segare. Använt förut 14 Gb exakt lika dan som nu 226 Gb använt.

 

Och XP är ju snabbt. Fast då kan man ju inte använda 4 gb ram, dålig och fult. Och så är det ganska ouppdaterat. Och linux är segt, ej spel och sånt.

Linux är inte segt.

 

Han säger ju att alla os är dåliga, tror det är hans dator som är skräp :rolleyes:

 

Intel T4400, 2,2 Ghz

4 Gb ram, 1066 Mhz

Ati Radeon HD 4650

 

Min gamla var snabbare med:

Amd Duron 1,2 Ghz

1 Gb ram

Ati Radeon X1650

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer aldrig kunna bli bannad :gitarr:

Men förlåt för mina ord. Jag var väldigt sur på allt. Inte er på fuska.

Dock tänker jag installera Win XP 32 och ha den som surf dator. Tänker spela på Xboxet.

Haha jo fan, det kommer du bli en vacker dag. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...