Hoppa till innehåll

Ska Min Dator Klara Wow 100%?


Tilvas
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej det är så att min dator laggar skit mycket när jag kör wow (jag kör på nästan lägsta inställningar) men det laggar ändå. Förr så klarade den wow skit bra men nu så laggar det skit mycket. Det är inte bara när jag kör wow som det laggar den går också väldigt segt här är lite info om datorn. Har windows xp

 

cpu type

AMD Athlon 64 x2 dual core processor 3800

 

Cpu speed (GHZ)

2.03

 

system memory card (gb)

1

 

Video card model

ATI radeon 3400 series

 

detskop resolution

1600x1200

 

Hard disk size (gb)

232.88

 

Det var allt jag vet om den. Jag har fått byta grafikkort väldigt ofta först så hade jag ett nvidia av nåt slag

 

Köpte datorn 2006

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej det är så att min dator laggar skit mycket när jag kör wow (jag kör på nästan lägsta inställningar) men det laggar ändå. Förr så klarade den wow skit bra men nu så laggar det skit mycket. Det är inte bara när jag kör wow som det laggar den går också väldigt segt här är lite info om datorn. Har windows xp

 

cpu type

AMD Athlon 64 x2 dual core processor 3800

 

Cpu speed (GHZ)

2.03

 

system memory card (gb)

1

 

Video card model

ATI radeon 3400 series

 

detskop resolution

1600x1200

 

Hard disk size (gb)

232.88

 

Det var allt jag vet om den. Jag har fått byta grafikkort väldigt ofta först så hade jag ett nvidia av nåt slag

 

Köpte datorn 2006

Grafikkortet är röv, och WoW har blivit mer och mer krävande genom åren pga förbättrade effekter, draw distance, o.s.v.

Spring till Elwynn Forest en kväll så har du en framerate på 100 säkert, men inne i Dalaran kanske 2. Varför förstår du säkert själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...