💬
Logga in
Fuska.se

Känner Mej Bara Så Ful :(

35 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ibland känner jag mej som den fulaste människan i världen.

jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare.

jag har även väldigt lätt för att rodna (väldigt mke).

men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ?

kan någon komma med tips eller någonting som gör att man känner sej bättre ? :(

Om du vill ha en kille ska'ru få killen att fatta att skönheten finns på insidan. Säg det till dig själv ett par gånger oxå. ;)

Samt att alla "fula saker" man ser hos sig själv, är endast vad man själv ser. Ingen annan tänker ens på ens små defekter.

Det är faktiskt inte sant, TheUnnamed snackar om min* näsa hela tiden :(

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ibland känner jag mej som den fulaste människan i världen.

jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare.

jag har även väldigt lätt för att rodna (väldigt mke).

men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ?

kan någon komma med tips eller någonting som gör att man känner sej bättre ? :(

Om du vill ha en kille ska'ru få killen att fatta att skönheten finns på insidan. Säg det till dig själv ett par gånger oxå. ;)

Samt att alla "fula saker" man ser hos sig själv, är endast vad man själv ser. Ingen annan tänker ens på ens små defekter.

Det är faktiskt inte sant, TheUnnamed snackar om mina näsa hela tiden :(

Om vi säger så här då, om någon märker ens små meningslösa defekter så gillar de en ändå :zzz:

Nivå 3 · Lärling

Det är ett klassiskt problem att man inte är nöjd med sitt egna utseende och tycker att man själv är ful. I första hand verkar det som att man skulle bli snyggare om man gjorde ett flertal operationer och ansiktslyftningar, men om man kollar på de som varit besatta av sådant märker man att det inte ser riktigt ut. Allt är bara plastigt och man skulle själv aldrig kunna känna sig nöjd med ett sådant utseende. Detaljer såsom fräknar eller småkrokiga näsor är svåra att ändra på, men personligen föredrar jag människans naturliga utseende framför plast och annat falskt skit.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är ett klassiskt problem att man inte är nöjd med sitt egna utseende och tycker att man själv är ful. I första hand verkar det som att man skulle bli snyggare om man gjorde ett flertal operationer och ansiktslyftningar, men om man kollar på de som varit besatta av sådant märker man att det inte ser riktigt ut. Allt är bara plastigt och man skulle själv aldrig kunna känna sig nöjd med ett sådant utseende. Detaljer såsom fräknar eller småkrokiga näsor är svåra att ändra på, men personligen föredrar jag människans naturliga utseende framför plast och annat falskt skit.

Vilket är varför jag gillar riktiga kvinnor framför silikonpumpade bimbos

;)

Nivå 6 · Fuskare

Som sagts det skulle vara intessant att se en bild av dig :o

Nästan alla har positiva egenskaper och det gäller att fokusera på dem istället för på bristerna. För hur snygg man än är kan man alltid hitta fel hos sig själv.

Och gällande finnarna: kläm inte, sov mycket, ät inte godis och köp Vitamin B5 om du måste.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nästan alla har positiva egenskaper och det gäller att fokusera på dem istället för på bristerna. För hur snygg man än är kan man alltid hitta fel hos sig själv.

Och gällande finnarna: kläm inte, sov mycket, ät inte godis och köp Vitamin B5 om du måste.

Ska man inte ens klämma pormaskar? :o
13 Sep 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska man inte ens klämma pormaskar? :o

Absolut inte pormaskar. När jag klämmer pormaskar blir de ofta infekterade och blir finnar, eller så blir de ännu större när varet kommer tillbaka igen.
Nivå 6 · Fuskare

Kläm pormaskar men håll händerna borta från finnar!

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Kläm pormaskar men håll händerna borta från finnar!

Jobbigt att klämma pormaskar.
Nivå 3 · Lärling

Alla med bra självförtroende är attraktiva.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Sant!
Nivå 5 · Fuskare

Lite elakt mot de utan självförtroende eller? ;) Nämen vissa anses vara mer attraktiva i allmänhet, men vad som verkligen gör en person vacker är ens positiva känslor för personen. En person som man först inte tycker är något speciellt kan bli väldigt vacker när man börjar tycka om den. Och alla har någon som tycker om en, åtminstone finns det alltid någon som skulle kunna tycka om en bara man lär känna den. Att försöka sträva efter att alla ska tycka man är attraktiv är ofta lönlöst, och i slutändan inte heller särskilt önskvärt.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Fan. <_<

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Fast så är det ju faktiskt inte. Inte alls.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fast så är det ju faktiskt inte. Inte alls.

Jag tolkade det så också först.

Tror dock han syftar på den tröst man alltid drar för någon med dåligt självförtroende.

"Om du själv tycker du är snygg gör andra det också".

Ungefär.

14 Sep 2010
Nivå 6 · Fuskare

I mina ögon är det en stark personlighet som gör någon vacker.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in