Hoppa till innehåll

Känner Mej Bara Så Ful :(


Doglovers
 Dela

Rekommendera inlägg

@fishmaster: självlockigt hår är fan kungligt. Jag uppskattade inte mitt heller först, men nu har jag lärt mig hur pass awesome det faktiskt är!

Jag passar också i lite lockigt hår har jag sett nu efter ha varit ute i väälldigt fuktigt väder med ganska stark blåst i ca 5 timmar.

 

Till trådskaparen så tycker jag inte att han eller hon ska tycka så om sig själv. Du är säkert en söt lite människa ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ibland känner jag mej som den fulaste människan i världen.

jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare.

jag har även väldigt lätt för att rodna (väldigt mke).

 

men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ?

 

kan någon komma med tips eller någonting som gör att man känner sej bättre ? :(

Nu är jag väldigt intresserad av att veta varför du känner dig ful. Visst, du nämnde vissa faktorer, men jag tänker mer på att du kanske jämför dig med alla dessa covergirls\boys för diverse modémagasiner och dylikt?

 

Annars, rent spontant, borde du skita i vad som anses vara "snyggt", och göra det du känner passar dig. Personligen kan jag inte ge dig tips på hur du ska känna dig bättre, då jag anser att det är väldigt individuellt. Jag menar, under vilka perioder känner du dig snygg då? Då kan du ju försöka att se ut på det sättet om det får dig att må bättre? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ibland känner jag mej som den fulaste människan i världen.

jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare.

jag har även väldigt lätt för att rodna (väldigt mke).

 

men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ?

 

kan någon komma med tips eller någonting som gör att man känner sej bättre ? :(

Om du vill ha en kille ska'ru få killen att fatta att skönheten finns på insidan. Säg det till dig själv ett par gånger oxå. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ibland känner jag mej som den fulaste människan i världen.

jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare.

jag har även väldigt lätt för att rodna (väldigt mke).

 

men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ?

 

kan någon komma med tips eller någonting som gör att man känner sej bättre ? :(

Om du vill ha en kille ska'ru få killen att fatta att skönheten finns på insidan. Säg det till dig själv ett par gånger oxå. ;)

 

Samt att alla "fula saker" man ser hos sig själv, är endast vad man själv ser. Ingen annan tänker ens på ens små defekter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ibland känner jag mej som den fulaste människan i världen.

jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare.

jag har även väldigt lätt för att rodna (väldigt mke).

 

men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ?

 

kan någon komma med tips eller någonting som gör att man känner sej bättre ? :(

 

Om du vill ha en kille ska'ru få killen att fatta att skönheten finns på insidan. Säg det till dig själv ett par gånger oxå. ;)

 

Samt att alla "fula saker" man ser hos sig själv, är endast vad man själv ser. Ingen annan tänker ens på ens små defekter.

 

Det är faktiskt inte sant, TheUnnamed snackar om min* näsa hela tiden :(

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ibland känner jag mej som den fulaste människan i världen.

jag har bl.a dålig hy, jag gör allt möjligt för att få den bättre, krämer, ångar upp ansiktet och klämmer ut med tops och massa annat. sen är min näsa krokig och bred också. om jag har smink så känner jag mig lite finare.

jag har även väldigt lätt för att rodna (väldigt mke).

 

men ibland tycker jag att jag ser bra ut ändå. men hur vet man egentligen om man är snygg eller ful ?

 

kan någon komma med tips eller någonting som gör att man känner sej bättre ? :(

 

Om du vill ha en kille ska'ru få killen att fatta att skönheten finns på insidan. Säg det till dig själv ett par gånger oxå. ;)

 

Samt att alla "fula saker" man ser hos sig själv, är endast vad man själv ser. Ingen annan tänker ens på ens små defekter.

 

Det är faktiskt inte sant, TheUnnamed snackar om mina näsa hela tiden :(

 

Om vi säger så här då, om någon märker ens små meningslösa defekter så gillar de en ändå :zzz:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ett klassiskt problem att man inte är nöjd med sitt egna utseende och tycker att man själv är ful. I första hand verkar det som att man skulle bli snyggare om man gjorde ett flertal operationer och ansiktslyftningar, men om man kollar på de som varit besatta av sådant märker man att det inte ser riktigt ut. Allt är bara plastigt och man skulle själv aldrig kunna känna sig nöjd med ett sådant utseende. Detaljer såsom fräknar eller småkrokiga näsor är svåra att ändra på, men personligen föredrar jag människans naturliga utseende framför plast och annat falskt skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ett klassiskt problem att man inte är nöjd med sitt egna utseende och tycker att man själv är ful. I första hand verkar det som att man skulle bli snyggare om man gjorde ett flertal operationer och ansiktslyftningar, men om man kollar på de som varit besatta av sådant märker man att det inte ser riktigt ut. Allt är bara plastigt och man skulle själv aldrig kunna känna sig nöjd med ett sådant utseende. Detaljer såsom fräknar eller småkrokiga näsor är svåra att ändra på, men personligen föredrar jag människans naturliga utseende framför plast och annat falskt skit.

Vilket är varför jag gillar riktiga kvinnor framför silikonpumpade bimbos

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...