Hoppa till innehåll

Tycker Hon Jag Är Jobbig?


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja!

 

Nu är det så att det finns en underbar tjej som jag har varit SKIT kär i sedan första veckan på sommar lovet. Hon vet det men har inte samma kännslor för mig. Nu äre så att jag skickar sms och sånt ibland. Hon svarar inte alltid och jag undrar om det är ett tecken på att hon tycker jag är jobbig.

 

Hur kan man ta reda på det? För om jag frågar så kommer hon säga att jag inte är jobbig för att vara snäll. Om hon då tycker jag är jobbig.

 

Men finns det några knep?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja!

 

Nu är det så att det finns en underbar tjej som jag har varit SKIT kär i sedan första veckan på sommar lovet. Hon vet det men har inte samma kännslor för mig. Nu äre så att jag skickar sms och sånt ibland. Hon svarar inte alltid och jag undrar om det är ett tecken på att hon tycker jag är jobbig.

 

Hur kan man ta reda på det? För om jag frågar så kommer hon säga att jag inte är jobbig för att vara snäll. Om hon då tycker jag är jobbig.

 

Men finns det några knep?

När man försöker läsa i biblioteket i skolan, i lugn och ro, så är det alltid några tjejer där inne som förstör.

Brukar snappa upp när dem pratar om killar som sms:ar dem hela tiden. "Han ba smsar mig hela tiden och jag ba, kan han inte bara ge sig" blablabla..

 

Så, att spamma med sms lär nog inte vara en såpass bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att smyga efter henne efter skolan och skicka ett sms till henne. Om hon typ suckar eller nåt när hon läst sms:et tycker hon du är jobbig.

 

Skittaskigt av henne att tycka så i så fall... ;)

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har pratat med hennes kompis och det visar sig att hon har det väldigt jobbigt. Hon är så mot alla killar nu. Mer vill jag inte säga. Det vore respektlöst. Har hört allt och fattar varför hon inte svarar så ofta längre.

 

Men tack ändå! :)

Att vara olyckligt kär i en tjej med seriösa problem har jag själv erfarenhet av. Det är lite jobbigt och det kan vara det som sabbar för en också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har pratat med hennes kompis och det visar sig att hon har det väldigt jobbigt. Hon är så mot alla killar nu. Mer vill jag inte säga. Det vore respektlöst. Har hört allt och fattar varför hon inte svarar så ofta längre.

 

Men tack ändå! :)

Gött att det inte var ett allvarligt problem... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...