Hoppa till innehåll

Layout- Tips?


Gäst Dreamhacker
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Dreamhacker

hejsan. Nu har jag gjort en layout. Men inte riktigt klar än!. Har nånting i menyn? :D

Aja. Tips på vad jag ska ha i menyn?.

Exempel:

Home, Forum osv...

 

Skriv vad ni tycker jag ska ha!.

Det är en steam community...

(Gun-Gaming)

 

Och skriva gärna många alternativ!.

Och i vilken ordning!!!.,

Exempel

Start ,forum ,about us

Start , about us, forum

 

Eller ja... Hur ni vill, bara jag får lite tips!.

Och jag söker också en kodare!!! (som kan koda min layout)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad du ska ha i menyn beror på vilken typ av innehåll du vill visa. Jag skulle i varje fall lägga "Home" och "About" först, tätt följd av menylänkar som har med din sida att göra. Sist kommern kontaktsidan. Men att för en outsider definiera i detalj och göra någon som dig nöjd är en omöjlig uppgift. Kör helt enkelt på vad du känner och tycker är logisk.

 

Förresten, kan du erbjuda något av värde till folk som programmerar och strukturerar sidan efter dina önskemål? :)

 

ni behöver inte någon bild smile.gif

 

Om du kan bifoga bild så kan vi enklare hjälpa dig.

Redigerat av Amaterasu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Asså jag hade tänk att ni skulle göra det gratis...

Det borde inte vara så svårt att hitta någon som kodar igentligen. Ceto fick tag i en..

 

Vad du ska ha i menyn beror på vilken typ av innehåll du vill visa. Jag skulle i varje fall lägga "Home" och "About" först, tätt följd av menylänkar som har med din sida att göra. Sist kommern kontaktsidan. Men att för en outsider definiera i detalj och göra någon som dig nöjd är en omöjlig uppgift. Kör helt enkelt på vad du känner och tycker är logisk.

 

Förresten, kan du erbjuda något av värde till folk som programmerar och strukturerar sidan efter dina önskemål? :)

 

ni behöver inte någon bild smile.gif

 

Om du kan bifoga bild så kan vi enklare hjälpa dig.

 

okej då. Men jag ska iväg nu!. hinner inte. Vi pratar mera om detta sen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Här:

 

post-90565-1284806579_thumb.png

post-90565-1284806587_thumb.png

 

Ska ju dock skriva lite saker...

jag tar ju save for web i photoshop sen ska jag ju binda i photosohp också sen gör photoshop den till index.html.

Sen fixar jag lite i dreamweaver ;)

Redigerat av Dreamhacker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Ser inte alltför illa ut, men jag skulle aldrig - och då menar jag aldrig - använda Photoshop för att göra om bilden till en webbsida. Det kommer bara ge ful kod som är svårt att ha överseende med. Vem vet hur lång tid sidan tar att ladda?

aa igentligen... Tänkte göra om lite i dreamveawer. Undrar om någon kan koda ett forum? :), Och göra admin menu till sidan? Så jag kan _'typ uppdatera downloads osv. _NÄR jag _VILL... Skulle vara tacksam! :)

Obs: Ska lägga till news och forum också...

 

tack på förhand!

Redigerat av Dreamhacker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Ser inte alltför illa ut, men jag skulle aldrig - och då menar jag aldrig - använda Photoshop för att göra om bilden till en webbsida. Det kommer bara ge ful kod som är svårt att ha överseende med. Vem vet hur lång tid sidan tar att ladda?

aa igentligen... Tänkte göra om lite i dreamveawer. Undrar om någon kan koda ett forum? :), Och göra admin menu till sidan? Så jag kan _'typ uppdatera downloads osv. _NÄR jag _VILL... Skulle vara tacksam! :)

Obs: Ska lägga till news och forum också...

 

tack på förhand!

 

Tyvärr så gör inte folk en hemsida till någon för att vara snäll.

Pröjsa med några tusenlappar så fixar nog någon det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Ser inte alltför illa ut, men jag skulle aldrig - och då menar jag aldrig - använda Photoshop för att göra om bilden till en webbsida. Det kommer bara ge ful kod som är svårt att ha överseende med. Vem vet hur lång tid sidan tar att ladda?

 

aa igentligen... Tänkte göra om lite i dreamveawer. Undrar om någon kan koda ett forum? :), Och göra admin menu till sidan? Så jag kan _'typ uppdatera downloads osv. _NÄR jag _VILL... Skulle vara tacksam! :)

Obs: Ska lägga till news och forum också...

 

tack på förhand!

 

Tyvärr så gör inte folk en hemsida till någon för att vara snäll.

Pröjsa med några tusenlappar så fixar nog någon det.

 

Vadå för att vara snäll?. Skulle jag inte betala eller?, vafan har jag sagt, äckel p12a...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Ser inte alltför illa ut, men jag skulle aldrig - och då menar jag aldrig - använda Photoshop för att göra om bilden till en webbsida. Det kommer bara ge ful kod som är svårt att ha överseende med. Vem vet hur lång tid sidan tar att ladda?

 

aa igentligen... Tänkte göra om lite i dreamveawer. Undrar om någon kan koda ett forum? :), Och göra admin menu till sidan? Så jag kan _'typ uppdatera downloads osv. _NÄR jag _VILL... Skulle vara tacksam! :)

Obs: Ska lägga till news och forum också...

 

tack på förhand!

Tyvärr så gör inte folk en hemsida till någon för att vara snäll.

Pröjsa med några tusenlappar så fixar nog någon det.

 

Vadå för att vara snäll?. Skulle jag inte betala eller?, vafan har jag sagt, äckel p12a...

 

"Undrar om någon kan koda ett forum? :), och göra admin menu till sidan? Skulle vara tacksam"

Har jag missat något eller?

Sen är det ju bra att du får aggro anfall, så fort någon påpekar när du gör fel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamhacker

Ser inte alltför illa ut, men jag skulle aldrig - och då menar jag aldrig - använda Photoshop för att göra om bilden till en webbsida. Det kommer bara ge ful kod som är svårt att ha överseende med. Vem vet hur lång tid sidan tar att ladda?

 

aa igentligen... Tänkte göra om lite i dreamveawer. Undrar om någon kan koda ett forum? :), Och göra admin menu till sidan? Så jag kan _'typ uppdatera downloads osv. _NÄR jag _VILL... Skulle vara tacksam! :)

Obs: Ska lägga till news och forum också...

 

tack på förhand!

Tyvärr så gör inte folk en hemsida till någon för att vara snäll.

Pröjsa med några tusenlappar så fixar nog någon det.

 

Vadå för att vara snäll?. Skulle jag inte betala eller?, vafan har jag sagt, äckel p12a...

 

"Undrar om någon kan koda ett forum? :), och göra admin menu till sidan? Skulle vara tacksam"

Har jag missat något eller?

Sen är det ju bra att du får aggro anfall, så fort någon påpekar när du gör fel.

 

Jag kan betala 1000 spänn..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...