Gäst juniorjesper Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 (redigerat) Tja. Jag har sätt att man kan ha Röd power Knapp! på orginal xboxen istället för Grön. Så jag undrar går det på 360? Typ som att man kan ha som på bilden fast med 1 röd lampa om man tillexempel har bara en dosa inkopplad. http://turbo.inquisitr.com/wp-content/2010/06/xbox_rrod.jpg Redigerat 19 September 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Byta till röda dioder funkar alltid fast då måste du köpa nya och löda ditt dom, annars tror jag inte det går att byta färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Byta till röda dioder funkar alltid fast då måste du köpa nya och löda ditt dom, annars tror jag inte det går att byta färg.Så det går inte att göra som man gör på Xbox Orginal? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Byta till röda dioder funkar alltid fast då måste du köpa nya och löda ditt dom, annars tror jag inte det går att byta färg.Så det går inte att göra som man gör på Xbox Orginal? :P Läste du vad han skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Ja, jag läste vad han skrev. Men han skrev att man kunde KÖPA röda dioder och löda in. Men på xbox orginalet så behöver man ju bara byta på två kablar. Och det sitter ju redan gröna och röda dioder i 360? Men det går inte?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Vad jag vet så ska man inte kunna göra det så lätt, eftersom dioderna sitter på RFen där dom är fast löda så antar att du måste löda om dom om du ska byta så lättast är att köpa nya och löda ditt som jag sa tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 borde väl gå att bara löda om sladdarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Det är inga sladdar, dioderna är fast löda på RFen som jag sa tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Det är inga sladdar, dioderna är fast löda på RFen som jag sa tidigare.men byt plats på dioderna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Det är inga sladdar, dioderna är fast löda på RFen som jag sa tidigare.men byt plats på dioderna då? Det går fast då ska du vara riktigt duktig på att löda, så lättast är att köpa nya dioder och löda ditt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.