Hoppa till innehåll

Tjejer Som Flirtar.


Rekommendera inlägg

Tja!

 

Jag har ofta hört på internet inklusive på fuska.se att vi killar har det svårt för att fatta när en tjej flirtar med en. Hur vet man egentligen?

Här kan man diskutera hur man ska ta reda på om dom flirtar eller inte! Vad förekommer ofta att dom gör? Kan inte någon tjej här på fuska skriva lite också. Så får vi veta mer! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men haha det är väl högst individuellt. Om man tycker om någon brukar man ju vilja vara med den personen och är ofta ovanligt glad när man är med hon/henne. Det gäller ju båda könen. Så en glad tjej som vill vara med dig hela tiden flörtar nog med dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja!

 

Jag har ofta hört på internet inklusive på fuska.se att vi killar har det svårt för att fatta när en tjej flirtar med en. Hur vet man egentligen?

Här kan man diskutera hur man ska ta reda på om dom flirtar eller inte! Vad förekommer ofta att dom gör? Kan inte någon tjej här på fuska skriva lite också. Så får vi veta mer! :D

Sneglar, slickar på överläppen, sneglar, blinkar, sneglar, och BADAM, tar en i röven! Hahaha

 

Jag vågar i alla fall aldrig flirta och det kommer jag inte göra heller.

Om jag nånsin skulle det skulle jag väl bara blinka

Nångång funderat på att säga "tusen spänn och du får ta mig på brösten". Hahahahaha...ha.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja!

 

Jag har ofta hört på internet inklusive på fuska.se att vi killar har det svårt för att fatta när en tjej flirtar med en. Hur vet man egentligen?

Här kan man diskutera hur man ska ta reda på om dom flirtar eller inte! Vad förekommer ofta att dom gör? Kan inte någon tjej här på fuska skriva lite också. Så får vi veta mer! :D

Sneglar, slickar på överläppen, sneglar, blinkar, sneglar, och BADAM, tar en i röven! Hahaha

 

Jag ska nog undvika tjejer som flirtar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja!

 

Jag har ofta hört på internet inklusive på fuska.se att vi killar har det svårt för att fatta när en tjej flirtar med en. Hur vet man egentligen?

Här kan man diskutera hur man ska ta reda på om dom flirtar eller inte! Vad förekommer ofta att dom gör? Kan inte någon tjej här på fuska skriva lite också. Så får vi veta mer! :D

 

Sneglar, slickar på överläppen, sneglar, blinkar, sneglar, och BADAM, tar en i röven! Hahaha

 

Jag ska nog undvika tjejer som flirtar...

 

Jag flirtar i alla fall inte...blink blink

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du märker att en tjej flirtar om hon ger dig blickar, håller kvar dem länge och ler.

 

Men du LOLOL. Asså om en kille som var ett riktigt rikemansbarn skulle ge dig 1000 kr och ingen annan såg. Skulle du låta honom ta dig på brösten? :)

Varför inte gratis? :) Redigerat av Friday
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men du LOLOL. Asså om en kille som var ett riktigt rikemansbarn skulle ge dig 1000 kr och ingen annan såg. Skulle du låta honom ta dig på brösten? :)

Nä du har rätt...vi säger 10 000 spänn.

 

Nä, vänta...då är jag ju en hora...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du märker att en tjej flirtar om hon ger dig blickar, håller kvar dem länge och ler.

 

Men du LOLOL. Asså om en kille som var ett riktigt rikemansbarn skulle ge dig 1000 kr och ingen annan såg. Skulle du låta honom ta dig på brösten? :)

Varför inte gratis? :)

 

http://jooel.eu/wiki/images/d/d5/Pedobear.png

 

Jag är på.

Redigerat av CHORDAZBA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...